kusjekizzie schreef:Zou best kunnen ja , maar van wie was die?
Laura Bechtolsheimer was 3e
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Girassol schreef:Ik ben echt wel trots op wat de Nederlanders in de paardensport hebben gepresteerd deze OS
Zeker, 3 keer zilver,1 keer brons.
Volgende keer de eventing er ook goed bijtrekken en we zijn dan bijna allround
Dors04 schreef:Ik vind trouwens best dat Patrick ook gehuldigd had mogen worden hoor!!
ookal telde zijn resultaat niet mee
Girassol schreef:Dors04 schreef:Ik vind trouwens best dat Patrick ook gehuldigd had mogen worden hoor!!
ookal telde zijn resultaat niet mee
Ja dat was wel leuk geweest, maar hij reed niet mee voor het team en individueel werd 'ie 25e in de Grand Prix, 32e in de Grand Prix Special en hij reed dus geen kur. Dus dat zijn, in vergelijking met Adelinde, Anky en Edward, ook weer niet echt resultaten dat je denkt 'hij moet echt gehuldigd worden'. Natuurlijk is het sowieso al een hele goede prestatie als je überhaupt op de Spelen staat hoor, maar ze gaan natuurlijk niet iedere Nederlander huldigen die mee heeft gedaan. Het zou wel leuk zijn geweest als hij ook bij een huldiging was, maar ik kan ook wel begrijpen waarom 'ie er niet bij was.
Weet iemand toevallig als hoeveelste bechtolsheimer moest starten?
! @moelly moelly schreef:Ik zoek het wel even voor je opWeet iemand toevallig als hoeveelste bechtolsheimer moest starten?
!