Ylvy schreef:voor 2 dagen, vandaag en morgen Maar omdat ik examenweek heb, heb ik maar geen gedichtje geschrevenAhw Examen is wel belangrijker ja
Aria_zz schreef:Ylvy schreef:Leuk maureen, door mijn gewonnen HK-ban mag ik daar niet heen Huh, dit is toch ook HK?Ja, maar dan wel op VN
Sammie schreef:Aria_zz schreef:Huh, dit is toch ook HK?Ja, maar dan wel op VN Ah, dat maakt het duidelijk
Ben ik nu zo blond met mij opmerking, maar de onderschriften kun je zelf weer aanpassen? Ik heb er wat leuks van gemaakt, had namelijk alleen 2x de avatar gewonnen en een ondertitel
Ik durfde niet meer te komen , ik kan er niks aan doen dat ik een angst voor lieveheersbeestjes heb de naam boezemt me al angst in..
takkie_muis schreef:Ik durfde niet meer te komen , ik kan er niks aan doen dat ik een angst voor lieveheersbeestjes heb de naam boezemt me al angst in..
takkie_muis schreef:Ik durfde niet meer te komen , ik kan er niks aan doen dat ik een angst voor lieveheersbeestjes heb de naam boezemt me al angst in..Och arme hahah
Ik heb een Bokt-petje gewonnen! (En ja...ook even gecheckt of dit niet ook een grap was!) Superleuk!! Dan neem ik mijn nieuwe avatar voor lief!
Roosje1978 schreef:Ik heb een Bokt-petje gewonnen! (En ja...ook even gecheckt of dit niet ook een grap was!) Superleuk!! Dan neem ik mijn nieuwe avatar voor lief!Dat is een leuke prijs gefeliciteerd
Nayomie schreef:Omg die westernles Amanda. Je doet niet aan dirty dancing... sorry Ik zei toch dat de meets leuk waren
Iris82 schreef:Ladybird schreef:Komen er nog statjes? of een terugblik naar 1 april? Echt? ook met wie het meest gepost heeft op 1 april?
vuurneon schreef:Iris geniaal hahaIk word echt happy van mijn pretty in pink naam!Roze is ook mijn lievelingskleur.