Iselda schreef:EmmaVZ schreef:Ohja bedankt, nu ga ik de hele middag dat spelen Is het niet al avond? Oops, het was nog zo licht en zonnig.. Edit: Heb trouwens nual score van 1340
Yezzi schreef:Blijft de ondertitel voor eeuwig staan? Ik vind hem zooo gaaf!Nee, helaas! Over een maandje zul je er toch afscheid van moeten nemen
Sammie schreef:Yezzi schreef:Blijft de ondertitel voor eeuwig staan? Ik vind hem zooo gaaf!Nee, helaas! Over een maandje zul je er toch afscheid van moeten nemen ik wil het houden!
Sammie schreef:Yezzi schreef:Blijft de ondertitel voor eeuwig staan? Ik vind hem zooo gaaf!Nee, helaas! Over een maandje zul je er toch afscheid van moeten nemen Ah neeee!
Iselda schreef:Aria_zz schreef: ik wil het houden!Kan wel, moet je er voor betalen Ook voor het kleurtje?
Ladybird schreef:RdLFoto schreef:ik wil een andere naamkleur kopen Moet je je even bij Bart melden geloof ik Oehhh, kan dat echt?Ik dacht alleen OT, wil ik ook!
Iselda schreef:Ladybird schreef:Moet je je even bij Bart melden geloof ik Oehhh, kan dat echt?Ik dacht alleen OT, wil ik ook!Hoo Grapje!! nee het kan helemaal niet
Iedereen vlug naar Bart Maar toch leuker als je hem om een speciale reden krijgt ipv kopen, misschien mondje worden
Ik vind het juist een leuke grap. Dat is het risico, als je niet wil dat het zo blijft, moet je maar niet op de rode knop drukken Ik kan nu wel mijn avatar gewoon veranderen?Weet alleen niet wat ik voor avatar moet doen, wil een keer wat leuks
amado7 schreef:Ik vind het juist een leuke grap. Dat is het risico, als je niet wil dat het zo blijft, moet je maar niet op de rode knop drukken Ik kan nu wel mijn avatar gewoon veranderen?Weet alleen niet wat ik voor avatar moet doen, wil een keer wat leuks Ja toch? We willen het zo houden
Ylvy schreef:Leuk maureen, door mijn gewonnen HK-ban mag ik daar niet heen Voor hoelang heb je hem? Misschien kan je wel vrijstelling krijgen