Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thomas schreef:CasanovaLY schreef:hahaha echt geweldig die HHH
7 Olympische Spelen en 9 Medailles! het is toch wat als je er over na denkt
Dat doen echt heeel weinig mensen haar na. Wat een vakvrouw
echt een geweldige vrouw is het!!
Thomas schreef:CasanovaLY schreef:hahaha echt geweldig die HHH
7 Olympische Spelen en 9 Medailles! het is toch wat als je er over na denkt
Dat doen echt heeel weinig mensen haar na. Wat een vakvrouw
Hermelientje schreef:Dat eerste is al jaren zo maar vervolgens hoor je nooit meer iets van het overgrote deel van die ruiters.
En het heeft niets met nationale emotie te maken, dan zeg je jammer. Maar dit is gewoon kleinzieligheid. En juryleden en bondscoaches horen daar al helemaal boven te staan, dat moet je op het correcte niveau uitpraten. Het is bovendien het Nederlandse opperjurylid Fouarge die instructies geeft over hoe er gejureerd dient te worden. Dus dan lijkt me eerder dat Ernes het niet begrepen heeft als hij iets heel anders vindt dan de andere zes juryleden. We kunnen er ook 101 juryleden neerzetten maar dan nog zal Ernes misschien vinden dat de andere 100 het fout doen.![]()
Als ik het goed begrijp van Sjef is er een enorm thuisvoordeel en dan is Adelinde dus alleen maar Europees kampioen omdat het in Nederland gehouden werd. En de wereldbeker zal ze daarom ook wel gewonnen hebben. Dat is wel de consequentie van zulk soort dingen roepen, dat lijken Sjef en Wim niet door te hebben. Kijk dat allerlei mensen op Bokt dit roepen dat is gewoon de emotie of onkunde van de roepers, maar dat ons jurylid en onze bondscoach dat soort sentimenten gaan voeden vind ik persoonlijk heel kwalijk. Maar ik wacht met veel plezier op de dag dat Sjef een Duits persoon traint en die persoon te weinig punten krijgt van het Nederlandse jurylid, dan kunnen we pas lachen.
Maar eerlijk, een beter leerpaard kan je bijna niet krijgen
.