Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EngeltjeS schreef:Nog wat leuks gedaan?
CRos95 schreef:Nou ik ging dus toestraks naar Fee met het idee lekker rustig te rijden want het was toch veel te warm. Kom ik daar zijn er mensen voor de puppy's (Tosca heeft laatst puppy's gehad terwijl ik aan het rijden was
) en Fee stond dus in de wei langs de weg (dan moet je een stuk over straat en als er een auto, fiets, brommer, wat dan ook langskomt terwijl ik daar met fee over de weg loopt, wordt ze helemaal gek.. ). Ik Fee halen (ging goed), zadelen rijden. Ging best goed, was tevreden
alleen kuchte ze wat dus maar heel even gereden (denk net 25minuutjes ofzo..) Dus hup Fee de wei weer in en ik heb haar net 1minuut in de wei staan komt er een stoet van 15min met allemaal oude tractoren langs. Meeen wat was ik blij dat ze er al stond en zij helemaal wild doen in die wei
.
Voordat ik naar Fee ging was ik nog gesms't of ik zin had om met Coralie te rijden, daar had ik wel zin in. dus ik na Fee door naar Nieuwwaal naar Coralie, wij paardjes halen, ik Anna (haflinger) en zij Kenzo (haar eigen fries) Anna was al een week niet gereden dus ze dacht die zal wel druk zijn, wij even in de bak (voor de zekerheid nog slofteugel, die continu los hing) beetje stappen/draven/galopperen en toen hup naar buiten, lekker de dijk op. Was echt heel gezellig
hebben uiteindelijk nog best een eind gereden! En daarna als een gek naar huis fietsen, want ik moest om 17.00uur thuis zijn en t was 17over
. Gauw douchen, want ik was super vies en toen lekker barbecueën en daarna geholpen met de afwas en toen kwam ik hier.
Al met al
ben ik kapot