Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iloveiswan schreef:ik hoop trouwens dat omdat er nog maar 50% van de kaarten verkocht zijn voor de vrijdag het weer op vakantieveilingen komt of iets. Daar wacht ik op nog
Iloveiswan schreef:ik hoop trouwens dat omdat er nog maar 50% van de kaarten verkocht zijn voor de vrijdag het weer op vakantieveilingen komt of iets. Daar wacht ik op nog
Sequinoa schreef:Iloveiswan schreef:ik hoop trouwens dat omdat er nog maar 50% van de kaarten verkocht zijn voor de vrijdag het weer op vakantieveilingen komt of iets. Daar wacht ik op nog
Oehh, dat zou ook wel interessant zijn! Dit voelt nu meer als een kletstopic dan een topic waarin je iets wint, dus ik zou aan de ene kant wel het zekere voor het onzekere willen nemen
Iloveiswan schreef:Sequinoa schreef:Oehh, dat zou ook wel interessant zijn! Dit voelt nu meer als een kletstopic dan een topic waarin je iets wint, dus ik zou aan de ene kant wel het zekere voor het onzekere willen nemen
Vind het beter als het een kletstopic lijkt. Al die reacties met poging of een nummer. ook zo onpersoonlijk eigenlijk.