Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Babootje schreef:Baas boven baas San87. Ik rijd zelfs niet (op dit ogenblik). Ben 60+ en hard aan het werk om die dure paarden te betalen.![]()
Op een braaf 'beesje' wil ik graag nog eens opstappen.
Heb er nu de paarden niet voor. Mijn dochter rijd wedstrijden op paarden die voor mij nu te sensibel zijn om op te stappen (ik ken mn grenzen) . Ik ben wel eigenaar en fokker dus ik zit nog wel volledig in de paarden. En ben heel betrokken bij de rijderij en training van onze paarden.
Ik stap ook niet meer op de bommetjes, die tijd heb ik wel gehad, daarin volg ik je echt prima. Helemaal als je o.a. kostwinner bent. Sowieso heb/rijd ik momenteel geen paarden meer, eerst maar eens wat kilo's eraf voor ik opstappen weer overweeg
.
Welk niveau rijdt je dochter?
Bron: H&HCitaat:Mr Nørgaard added that TV2 has offered Andreas Helgstrand the possibility of watching the “relevant section of the clandestine recordings without us filming him watching it.”
Babootje schreef:_San87_ schreef:
Ik stap ook niet meer op de bommetjes, die tijd heb ik wel gehad, daarin volg ik je echt prima. Helemaal als je o.a. kostwinner bent. Sowieso heb/rijd ik momenteel geen paarden meer, eerst maar eens wat kilo's eraf voor ik opstappen weer overweeg
.
Welk niveau rijdt je dochter?
Ze mag Z starten nu op ons ADHD-ertje die in zn jonge(re) jaren wel eens een kapotte mondhoek had. Supergaaf paard maar niet voor de beginner.
Naast dat paard hebben we nog een 3-jarige die ze net zadelmak heeft gemaakt en je best een onervaren ruiter op kan zetten zo lief en makkelijk, en nog een merrie nu drachtig van Sir Donnerhal.
Paarden zadelmak maken en een beetje doorrijden is wat ze het liefste doet.
Urbanus schreef:Laat ik mijn vraag even veralgemenen, ik ben benieuwd wat iedereen hier start.
Urbanus schreef:Laat ik mijn vraag even veralgemenen, ik ben benieuwd wat iedereen hier start.
Ayasha schreef:Gecorrigeerd, maak nog steeds zadelmak, meerdere paarden naar het Z gereden en bij verschillende professionele stallen en internationale amazones mogen meewerken en mee op wedstrijd gaan als groom (en ‘betaald’ in lessen. Toen ging dat nog zo.) dus ook mogen proeven van dat circuit.
Momenteel terug in de B gezien het mijn paard haar eerste seizoen is.
Babootje schreef:Urbanus schreef:Laat ik mijn vraag even veralgemenen, ik ben benieuwd wat iedereen hier start.Ayasha schreef:Gecorrigeerd, maak nog steeds zadelmak, meerdere paarden naar het Z gereden en bij verschillende professionele stallen en internationale amazones mogen meewerken en mee op wedstrijd gaan als groom (en ‘betaald’ in lessen. Toen ging dat nog zo.) dus ook mogen proeven van dat circuit.
Momenteel terug in de B gezien het mijn paard haar eerste seizoen is.
Mag dat in Belgie? Als je meer paarden in het Z hebt gereden mag je hier niet meer in de B beginnen.
_San87_ schreef:Nikass schreef:Hoe kun je nou zeggen "wat je niet kent kun je ook niet missen"? Dat doet alles ten aanzien van paardenwelzijn teniet.![]()
Het is net of ik dhr V. Valk hoor, toen hij zei dat de paarden in de stands te dom zijn om het daglicht en de wei te missen. "ze weten niet beter".
Ik bedoel het in de context dat topsportpaarden op hun manier happy zijn omdat ze bepaalde dingen niet kennen en dus ook niet meteen missen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik het goed vind. Ik weet niet wie V. Valk is, maar bedankt voor de vergelijking, of zo.
Nikass schreef:_San87_ schreef:
Ik bedoel het in de context dat topsportpaarden op hun manier happy zijn omdat ze bepaalde dingen niet kennen en dus ook niet meteen missen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik het goed vind. Ik weet niet wie V. Valk is, maar bedankt voor de vergelijking, of zo.
De eigenaar van een bepaalde manege..
Ik denk dat je redenatie niet klopt. Als ze happy zijn en iets niet missen, is dat niet omdat ze het niet kennen.
Elk paard is pas happy als het krijgt wat het nodig heeft.