Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FleurVP schreef:Je vergeet die Duitse jager in het Zwarte WoudOchja dat denk ik ook, 'vroeger' heeft in de buurt ook een juwelier een overvaller neergeschoten. Die is toen in de cel overleden, lijkt me ook heel naar, want als hij meteen medische hulp had gehad was het wellicht anders gelopen. Juwelier is toen volgens mij eerst aangeklaagd voor doodslag maar daarna vrijgesproken. Had dat wapen ook met vergunning vanwege eerdere overvallen. Lijkt me helemaal niet fijn om juwelier te zijn, schapenhouder in wolvengebied trouwens ook niet.
Ik ben benieuwd hoe het met die Nederlandse jager in Duitsland afloopt die een wolf doodschoot die jachthonden aan viel, hopelijk wordt hij vrijgesproken.
Ailill schreef:Okay, maar mag je dan schieten zodra je een wolf ziet? Als er in de buurt dode dieren zijn gevonden? Als hij voor je neus een dier aan het doden is?
Ik weet/hoop niet of iemand er zo makkelijk mee weg kan komen.
elnienjo schreef:Wat wil je nou horen?Ailill schreef:Okay, maar mag je dan schieten zodra je een wolf ziet? Als er in de buurt dode dieren zijn gevonden? Als hij voor je neus een dier aan het doden is?
Ik weet/hoop niet of iemand er zo makkelijk mee weg kan komen.
Snachts afschieten en opruimen moet toch wel lukken zonder betrapt te worden?