Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:21

Zij wilde het paard waarschijnlijk in het begin helemaal niet verkopen. Hoe vaak gebeurt het niet, hier op bokt regelmatig zelfs, dat iemand niet meer weet wat hij met zijn paard aan moet, maar het nog wat kansen wil geven omdat ze toch gehecht zijn aan het dier. Hopende dat het dan toch goed gaat komen en ze er dan weer een fijn dier aan hebben. Vingino heeft altijd bekend gestaan als een moeilijk paard en Tommie Visser heeft het ook meer dan eens niet meer zien zitten met dit dier. Rieky Young heeft hem daar doorheen geholpen en sindsdien gaat het super. Hij is door Rieky met een hele andere instelling gaan rijden en dat werkt.

Dus het is makkelijk gezegd dat hij hem zelf had moeten kopen, maar dan moet het dier wel te koop zijn.

Ik denk wel dat, zoals Tommie het paard overnam om te gaan proberen er wat van te maken, een contract snel vergeten wordt om op te stellen doordat alles in goed vertrouwen gaat en je in het begin nog niet weet of het wat gaat worden. Dan kunnen een hoop mensen wel roepen 'dat is dom' maar we zijn geen van allen feilloos en deze fout wordt regelmatig gemaakt.
Laatst bijgewerkt door Mousmous op 05-04-14 08:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:21

@Listinglistje: Hij heeft FB, misschien moet je er een filmpje heen sturen en een schriftelijke overeenkomst met je voorwaarden, haha! :P :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:24

Lante schreef:
@Listinglistje: Hij heeft FB, misschien moet je er een filmpje heen sturen en een schriftelijke overeenkomst met je voorwaarden, haha! :P :+

:)* :D das wel een idee ja.....

De "groene vingers" neem ik maar voor lief, want sturen kan ie wel hahaha
oh ja en Rieky zit bij mij in de buurt!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:31

listiglistje schreef:
Als ie Vingino niet meer op stal krijgt, dan heb ik nog wel een heel leuk paard voor hem :+ :D

Wordt nooit verkocht, dus daar geen zorgen over :P

Die heb ik al zo vaak gehoord, maar als het paard tonnen waard gaat worden, schijnen principes toch minder waard te worden.
Voor 1 miljoen euro's kan je hele leuke dingen doen :D

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:35

Furrow schreef:
Het charmeert eigenlijk op dit moment meer de vrouw die zwijgt, dan visser zijn halve verhalen. :=

Die het hard schreeuwen geloof ze niet..

Hij gelooft zijn eigen onzin verhaal..de puber.

Nu straks de papa kletsverhalen nog..

Uiteindelijk zie je waar het eindigt (eurocommerce)

https://www.bva-auctions.com/auction/lot/10449

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:39

janouk schreef:
Die heb ik al zo vaak gehoord, maar als het paard tonnen waard gaat worden, schijnen principes toch minder waard te worden.
Voor 1 miljoen euro's kan je hele leuke dingen doen :D

1 voordeel, hij is om medische redenen niets waard/verkoopbaar :D maar hij kan en doet het allemaal wel *D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:41

Ayasha schreef:
Furrow schreef:
Het charmeert eigenlijk op dit moment meer de vrouw die zwijgt, dan visser zijn halve verhalen. :=

Het zwijgt een stuk makkelijker als geen kat je kent he.

Iemand die met knokploegen werkt kan ik niet charmant vinden.

Ik denk niet dat iemand tommie geforceerd heeft om te spreken in het programma gisteren.
En natuurlijk is die knokploeg niet charmant, maar daar gaat de stelling ook niet over.
Als de politie zegt dat ze niet eens weten welk verhaal echt is, ga ik als bokker dat zeker niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:41

ceasario schreef:
Furrow schreef:

Die het hard schreeuwen geloof ze niet..

Hij gelooft zijn eigen onzin verhaal..de puber.

Nu straks de papa kletsverhalen nog..

Uiteindelijk zie je waar het eindigt (eurocommerce)

https://www.bva-auctions.com/auction/lot/10449

Want jij weet hoe het gegaan is?

Neem aan dat hij geen onzin naar buiten brengt, dat kan alleen maar tegen hem werken in een rechtszaak.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:48

dees_daan schreef:
[
Neem aan dat hij geen onzin naar buiten brengt, dat kan alleen maar tegen hem werken in een rechtszaak.

Ze hebben geen poot om op te staan..

Je kunt ook zeggen die "kampers" hebben het paard toegeeigend.

En die domme muts is wel tevreden met wat zak-wietgeld..
Dus ff niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:51

Furrow schreef:
Ayasha schreef:
Het zwijgt een stuk makkelijker als geen kat je kent he.

Iemand die met knokploegen werkt kan ik niet charmant vinden.

Ik denk niet dat iemand tommie geforceerd heeft om te spreken in het programma gisteren.
En natuurlijk is die knokploeg niet charmant, maar daar gaat de stelling ook niet over.
Als de politie zegt dat ze niet eens weten welk verhaal echt is, ga ik als bokker dat zeker niet doen.

Als je die even vergeet voor het gemak is ze erg charmant ja. :j
Maar je kan het draaien en keren zoals je wil, beide zijn geen lieverdjes in deze.

Furrow

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:55

Daar ben ik het volledig mee eens.
Ik bedoel gewoon dat het tegenwoordig een trend is om rechtszaken uit te spelen in de media.
En dat vind ik niet zo een mooie trend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:59

ceasario schreef:
dees_daan schreef:
[

Ze hebben geen poot om op te staan..

Je kunt ook zeggen die "kampers" hebben het paard toegeeigend.

En die domme muts is wel tevreden met wat zak-wietgeld..
Dus ff niet.

Je kan van alles zeggen maar dan kraam je zelf vooral onzin uit.
Wij weten niet hoe het gegaan is dus daar kan je niet over oordelen. Dat die kwekerijen daar staan staat hier los van, langsgaan met een knokploeg en het paard met geweld meenemen is niet goed te praten, dan weet je zelf ook wel dat je niet in je recht staat anders is de politie inschakelen of gewoon om tafel gaan een betere optie.
Maar we zullen zien wie er gelijk krijgt, ik hoop dat Tommie hem kan blijven rijden in ieder geval.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:03

Ik vond het wel een goed plan om naar voren te komen bij Pauw en Witteman. Tommie Visser en zijn advocaat hebben nu aan kunnen geven dat zij denken wel een sterk verhaal te hebben rondom die eigendomskwestie. Zijn advocaat spreekt over getuigenverklaringen m.b.t. mondelinge afspraken. Dat is gunstig. Hij heeft verteld hoe belangrijk het stalmanagement is rondom een sportpaard. Misschien gaat er belletje rinkelen bij de andere partij dat ze snel om de tafel moeten om de waarde van dit paard te behouden.

Verder geloof ik wel zeker dat je als (top) ruiter de 'gave' kunt hebben om met dit paard veel verder te komen dan de eigenaar. En dat mag ook gezegd worden. Hij heeft veel tijd in de training gestopt en een band met dit paard opgebouwd. Is iets wat de eigenaresse ook voor ogen mag houden.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:23

Bijkt dat Tommie erg veel heeft geïnvesteerd in de opleiding van het paard, zo een fine tuning is 1 op 1 en kan snel verloren gaan bij een andere ruiter, zonde! Ook het karakter van het paard moet klikken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:24

Wie heeft de politie gebeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:31

Hoe kwamen ze er achter dat er hennep kwekerijen zitten? Zo zonder redelijke verdenking van? En dan zonder huiszoekingsbevel?

Leuk spelletje van de tegenpartij? Er naar toe, en dan komt ook de politie en oeps hennep kwekerij,?!

Dat vind ik,nog het vreemde....de politie komt nl in eerst instantie vanwege een uit de hand gelopen ruzie, aanhoudingen vanwege uitzoeken betreffende mishandelingen over en weer, waar overigens wel aangifte voor moet worden gedaan.....wanneer komen de kwekerijen dan in zicht? Eerdere dreigingen tegenpartij? Misschien is de handel wel financiering beide partijen......

OnzeFons1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:32

Met al die wietopbrengsten hadden ze haar best fatsoenlijk uit kunnen kopen!

Ik vermoed dat ze haar hebben weggehoond en bedreigd... anders kom je niet met assistentie je paard ophalen... een wanhoopsdaad en niet verstandig... maar wat moet je anders tegen onderwereldfiguren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:33

Zijn ze dat zelf ook niet? Heb jij zoveel mensen , mannen en vrouwen?? Die dan even komen matten voor je paardje?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:41

Waarom heeft die mevrouw niet gewoon een advocaat in de arm genomen? Ze heeft het voor zichzelf nu alleen maar moeilijker gemaakt. Los van wie er gelijk heeft is het gewoon een oerdomme zet

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:50

R12312 schreef:
Wilke93 schreef:
Denk t niet ben ik bang :(

Je moet geen menselijke eigenschappen aan een paard toe dichten. Dier loopt op Jumping Amsterdam, weet je hoeveel rumoer daar is?

Die ligt echt niet wakker van een beetje geschreeuw.

Nog nooit bij jumping A'dam geweest helaas :') dus heb geen idee. Maar ik bedoel meer dat het met een geweld de trailer in is gegaan en dat ze zo hard zijn weggescheurd -O-

OnzeFons1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:50

Als Visser slim was geweest had hij het in stilte geregeld. Nu kan hij zijn Olympisch kaderschap vergeten en is zijn naam besmet.

Wat zou jij doen als jouw familie op jouw terrein wiet teelt? Hij speelt nu de onschuld en het slachtoffer.... dat is allemaal erg dubieus.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:57

Tuurlijk wist hij van die plantages, maar dat staat hier toch los van? Denk ook niet dat ze zo'n actie hadden verwacht van de 'dame' in kwestie

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:02

Het lijkt mij een verloren zaak, dit paard wordt denk ik verkocht. Gaandeweg wordt er van alles 'gezegd', mondelinge beloftes worden vaak gebroken.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:04

Ik snap nog steeds niet waar die informatie vandaan komt dat hij van die plantages wist. Begrijp me niet verkeerd, ik wil het voor niemand opnemen, want ik heb met beide partijen helemaal niets (ik vind het voornamelijk gewoon een heerlijk sappig verhaal :D). Alleen er worden hier flinke aannames gedaan die volgens mij helemaal nergens op gebaseerd zijn.

En is het ook al definitief dan dat hij zijn Olympisch kaderschap op zijn buik kan schrijven?