Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Als ie Vingino niet meer op stal krijgt, dan heb ik nog wel een heel leuk paard voor hem![]()
![]()
Wordt nooit verkocht, dus daar geen zorgen over
Furrow schreef:Het charmeert eigenlijk op dit moment meer de vrouw die zwijgt, dan visser zijn halve verhalen.
Ayasha schreef:Furrow schreef:Het charmeert eigenlijk op dit moment meer de vrouw die zwijgt, dan visser zijn halve verhalen.
Het zwijgt een stuk makkelijker als geen kat je kent he.
Iemand die met knokploegen werkt kan ik niet charmant vinden.
ceasario schreef:Furrow schreef:Het charmeert eigenlijk op dit moment meer de vrouw die zwijgt, dan visser zijn halve verhalen.
Die het hard schreeuwen geloof ze niet..
Hij gelooft zijn eigen onzin verhaal..de puber.
Nu straks de papa kletsverhalen nog..
Uiteindelijk zie je waar het eindigt (eurocommerce)
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/10449
Furrow schreef:Ayasha schreef:Het zwijgt een stuk makkelijker als geen kat je kent he.
Iemand die met knokploegen werkt kan ik niet charmant vinden.
Ik denk niet dat iemand tommie geforceerd heeft om te spreken in het programma gisteren.
En natuurlijk is die knokploeg niet charmant, maar daar gaat de stelling ook niet over.
Als de politie zegt dat ze niet eens weten welk verhaal echt is, ga ik als bokker dat zeker niet doen.
ceasario schreef:dees_daan schreef:[
Neem aan dat hij geen onzin naar buiten brengt, dat kan alleen maar tegen hem werken in een rechtszaak.
Ze hebben geen poot om op te staan..
Je kunt ook zeggen die "kampers" hebben het paard toegeeigend.
En die domme muts is wel tevreden met wat zak-wietgeld..
Dus ff niet.
Ayasha schreef:Het zwijgt een stuk makkelijker als geen kat je kent he.
R12312 schreef:Wilke93 schreef:Denk t niet ben ik bang
Je moet geen menselijke eigenschappen aan een paard toe dichten. Dier loopt op Jumping Amsterdam, weet je hoeveel rumoer daar is?
Die ligt echt niet wakker van een beetje geschreeuw.