Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shadow0 schreef:Volgens mij wijst de rechtbank in civiele procedures niet altijd een onafhankelijke expert aan, en moet je in eerste instantie je eigen meebrengen. Is er een juridisch onderlegd persoon die dat weet?
Miepie77 schreef:ook een vraag: de verantwoordelijk van de eigenaar zelf, heb mn paard ookwel eens in training gehad en je bent er dan toch geregeld zelf bij en ziet hoe het met je paard gaat, ik heb bv van te voren aan gegeven dat ik niet wilde dat ie met slof gereden zou worden en geen scherper bit, heeft zij hem afgeleverd zo van doe maar wat?
Ayasha schreef:Miepie77 schreef:ook een vraag: de verantwoordelijk van de eigenaar zelf, heb mn paard ookwel eens in training gehad en je bent er dan toch geregeld zelf bij en ziet hoe het met je paard gaat, ik heb bv van te voren aan gegeven dat ik niet wilde dat ie met slof gereden zou worden en geen scherper bit, heeft zij hem afgeleverd zo van doe maar wat?
Da's nogal moeilijk als je in een ander land zit he.
Urielle schreef:Lonneke was gewoon regelmatig in Nederland en rijdt zelf dus ook prima paard dus het is geen leek die altijd weg was.