Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Als ik wil meebieden kan ik dit doorgeven aan Pascale, dan moet ik mijn maximum bod aangeven en als hun dit genoeg vinden 'mag' ik mee bieden. (Overigens gaat dit bij alle paarden zo en is dus meebieden op een paard zonder dat hun ervan af weten onmogelijk.) Zo niet bieden zij er sowieso over heen,
Jeja schreef:Even snel
willen ons ook even melden, wij zijn namelijk bezig met geld in te zamelen zodat ze zowieso niet naar de slacht slacht gaan
Jeja schreef:Even snel
Daarbij Jeja, wie is 'wij'? en wat gaat er met het geld gebeuren? En wat gebeurd er met het geld als de paarden naar iemand anders gaan? En hoe gaan de paarden verzorgd worden? Door wie? Waar komen ze te staan?
Kom nou zeg, de hysterie in NL is écht losgebarsten om een paar paarden die, zoals zo vaak gebeurd! ter verkoop worden aangeboden op een veilingsite.
Merell123 schreef:Dan kunnen mensen die een paard bij een handelaar willen kopen toch ook googlen en vinden dan dit? Tenzij handelaren ze papierloos willen verkopen, maar dan brengen ze helemaal niks op...
Volgens mij hoeft er niks geboden te worden om boven de slachtprijs te komen.. Met btw en veilingskosten erbij zit je daar al op en zo niet wordt het 'kavel misschien niet eens gegund' omdat het te weinig opbrengt.