stom van me. Kan niet constant kijken mis ik de belgische nog wel. Oja op sporza voorlopig nog geen paarden. Nu tennis.
Eline schreef:Wat een gave hindernis, en wat zit de sfeer erin bij het publiek zeg! Ja dat viel me ook op! Veel publiek ook, leuk
EskeGirl: hier werkt het gewoon zonder storing.En wat wordt er ook weer gaaf gefilmd, die camera net die 'meerijdt' met het paard, super gezicht!
mairead schreef:Ah: ze lieten hem nu net zien bij Nicola Wilson ik heb hem net gezien inderdaad!!u vraagt, zij draaien
EskeGirl schreef:Ik kom even binnenvallen (lees meestal mee), maar de lifestream van de NOS doet het niet, is dat bij meer mensen zo?bij mij doet ie het prima!
EskeGirl schreef:Ik kom even binnenvallen (lees meestal mee), maar de lifestream van de NOS doet het niet, is dat bij meer mensen zo?mijne doet het prima!
Lente schreef:Ik vind het gewoon knap dat ze zien waar ze het water uit moeten Lang leve het parcours lopen
SplashIsLief schreef:Lente schreef:Ik vind het gewoon knap dat ze zien waar ze het water uit moeten Lang leve het parcours lopen Alsnog, met die snelheid!
Killyenn schreef:Ligt het aan mij of laten ze net iets meer van hun eigen ruiter zien? Dat is normaal toch, beetje chauvinisme.
Natasja91 schreef:Als ik nou op tv iets vets zie, kan ik op de livestream nog een keer kijken Hahahahhahhaha
Livestream is slomer dan tv Handig kan ik soms de sprong nog eens zien als ik op tv niet goed zag haha
Netjes gedaan vd Jap! Keurige Rijstijl ookDie Zweedse heeft volgens mij inderdaad iets van een hack met bit.