Chaos schreef:Het maakt toch helemaal niet uit of Edward ook missers gehad heeft in de proef? Iedereen rijd een keer een fout en krijgt een keer verzet, het zijn immers paarden. Met Sisther heeft 'ie ook vaak zijn handen vol gehad in de proef.
Echter kan Edward rijden als geen ander. Paarden die via de achterdeur verdwijnen.... Tja. Of ze pakken de training niet fijn aan, of andere sponsor, of eigenaar paard wil een andere ruiter, of.. of... Tis altijd zo makkelijk oordelen voor buitenstaanders.
Edward heeft jaren geleden toen hij nog in Giesbeek zat onze merrie getraind, en dat was omdat er niemand anders meer mee overweg kon, behalve Edward. Die kon ermee toveren.
En over het artikel:
Ik vind het vooral ontzettend sneu voor Rath. Hij heeft misschien niet genoeg talent en ervaring, of misschien niet genoeg drive. Maar om zo af te gaan voor de gehele dressuurwereld is toch wat hoor.
Niet genoeg drive? Die jongen wordt al 1,5 jaar bij elke kleinigheid (en grove fout) onderuitgehaald en blijft nog steeds zijn best doen. Als hij geen drive heeft, dan kan ik niemand bedenken die dat wel heeft. Talent en ervaring is een andere kwestie, maar dat kan je altijd nog verbeteren. Daarbij vind ik dat Gal ook niet bepaald zacht in de mond is. (wat niet wil zeggen dat ik hem niet goed vind)
Volgens mij zijn er hier nog steeds velen die niet over het verlies van hun beste paard heen zijn. Maar nederlanders, jullie hebben nog steeds de beste ruiters hoor