Ik vind het tot nu toe ook geen beroerde proef en best een aansprekend paard! Die lip is gewoon semi-ontspannen, net zoals de oren van Nadine straks.
Jongens van de NOS, wat is dit voor een commentaar? 'Ik vond het er wel heel leuk uitzien eigenlijk..' over de piaffe
Cayenne schreef:Ik vind het tot nu toe ook geen beroerde proef en best een aansprekend paard! Die lip is gewoon semi-ontspannen, net zoals de oren van Nadine straks.In het kader van iedere gek z'n gebrek
saarie schreef:Jongens van de NOS, wat is dit voor een commentaar? 'Ik vond het er wel heel leuk uitzien eigenlijk..' over de piaffeOh dat doet ze al de hele tijd appuyement > pootje over eigenlijk wissels om de pas > het huppelen van een paard
Sansje schreef:Cayenne schreef:Ik vind het tot nu toe ook geen beroerde proef en best een aansprekend paard! Die lip is gewoon semi-ontspannen, net zoals de oren van Nadine straks.In het kader van iedere gek z'n gebrek Genialiteit ligt dichtbij gekkigheid, zoals een beroemde ruiter ooit zei
Aargh, irritante vrouw. 'hih, paard eh beweegt een beetje met de bovenlip ... Ik weet niet of hij aan het praten is..'
Mn stream doet stom Op de pc staat ie de hele tijd stil en op mn telefoon kan ik m niet meer starten Ik wil straks wel HP zien...
Volgens mij denkt ze dat ze aan het voorlezen is aan een paar heikneuters ofzo...pff dat kan toch wel wat beter.