Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quarterH schreef:iedereen roept hier maar dat iets niet goed IS of te hard IS en weet ik weet veel wat alsof ze het over feiten hebben ipv meningen.
terwijl als je naar de feiten kijkt (regels) hij niks verkeerd doet.
Aieshja schreef:Nee, dat zeg zeker niet dat het doodnormaal is.
Maar ik persoonlijk, vindt het erg moeilijk om hier een groot ophef over te maken terwijl ik niks van deze takt weet & meestal wordt dit goed opgelost door mensen die hier wel verstand van hebben door boetes of weet ik veel wat.
Boras schreef:quarterH schreef:iedereen roept hier maar dat iets niet goed IS of te hard IS en weet ik weet veel wat alsof ze het over feiten hebben ipv meningen.
terwijl als je naar de feiten kijkt (regels) hij niks verkeerd doet.
Oei oei oei. Heel apart hoe jij beoordeelt of iets goed of fout is. Heb je zelf ook een morele mening, verdiep je je ergens in? Of praat je anderen alleen maar na?
Aieshja schreef:Ik denk dat hier een groot misverstand is T_T.
Ik praat helemaal niks goed, ik probeer meerdere malen te zeggen dat ik dit óók niet fijn vind om te zien, maar dat IK persoonlijk niet veel ophef ga maken omdat ik er toch geen verstand heb.
En volgens mij wordt deze man gewoon gestraft voor zijn daden als ik dat goed gelezen heb & me bek houden doe ik niet.
anneliesdj schreef:[
Zo maar even een paar screenshots gepakt, niets selectiefs dus er waren vast ergere momenten.
Zelfs van deze paar beelden valt toch duidelijk te zien dat het paard dit niet fijn kan vinden.
Let in het bijzonder eens op het beeld linksonder, deze meneer (?) maakt op de achtergrond een sliding en trekt zo hard dat zijn paard uitglijd (op zand ja) en bijna op zijn achterste zit.
Idioten heb je overal maar toevallig zijn dit de opperidioten die het goede voorbeeld geven voor alle amateuridioten en er nog ruimschoots voor beloond worden ook, blijkbaar moet je idioot zijn om te kunnen winnen.
En je kunt zeggen wat je wilt maar wat ik zie op filmpjes van bekende ruiters heb ik nog nooit irl gezien, deze mensen maken het nog wel een graadje erger en dat zal vast niet zijn vanwege al die waarschuwingen.
Air schreef:Bord voor de kop. En dan niet een kleintje maar een huge one. Als je zoveel stills ervan kan maken ben je hoe dan ook fout bezig. En dan staat er ook nog eens een filmpje online waar je kan zien hoe lang en hoe vaak het gebeurt. Beelden liegen niet.
RandyOrton25 schreef:Aieshja schreef:Ik denk dat hier een groot misverstand is T_T.
Ik praat helemaal niks goed, ik probeer meerdere malen te zeggen dat ik dit óók niet fijn vind om te zien, maar dat IK persoonlijk niet veel ophef ga maken omdat ik er toch geen verstand heb.
En volgens mij wordt deze man gewoon gestraft voor zijn daden als ik dat goed gelezen heb & me bek houden doe ik niet.
Ik geloof ook niet dat ze bedoelde dat jij je bek moest houden
maar dat de offical's dit doen omdat het een bekende ruiter is