Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karin444 schreef:hoezo verontschuldigingen Gertie? Je hebt toch helemaal niks gedaan behalve je medeleven getoont wat mooi is juist.
Gertie56 schreef:mijn diepe verontschuldigingen als ik sommigen onder jullie heb geshockeerd...
Blijkbaar heeft dit diverse gevoelens bij jullie veroorzaakt, volgens mij niet altijd de gevoelens die ik zelf hier verwacht had.
Misschien ben ik hier ook niet op de juiste plaats met mijn onvoorwaardelijke liefde voor paarden.
Succes met het vinden van het juiste rijpaard en veel beterschap voor Tibet en Poputka!
Voor de overige paarden die door een hel gaan zal het lot wel soelaas brengen zeker?
scheepie schreef:Gertie56 schreef:mijn diepe verontschuldigingen als ik sommigen onder jullie heb geshockeerd...
Blijkbaar heeft dit diverse gevoelens bij jullie veroorzaakt, volgens mij niet altijd de gevoelens die ik zelf hier verwacht had.
Misschien ben ik hier ook niet op de juiste plaats met mijn onvoorwaardelijke liefde voor paarden.
Succes met het vinden van het juiste rijpaard en veel beterschap voor Tibet en Poputka!
Voor de overige paarden die door een hel gaan zal het lot wel soelaas brengen zeker?
Trek je niks van sommige opmerkingen aan, dat is bokt helaas.
Ik ben ook al aangevallen omdat je het erg vindt dat iemand ( dat schijn ik niet te mogen zeggen ) dit dieren aandoet!!
Zulke mensen beginnen met dieren en eindigen met mensen en voordat er weer iemand over mij valt, dit is een bewezen feit. Mensen die zulke gruwelijke dingen met dieren doen ( beginnen met kleine diertjes naar steeds groter ) gaan op gegeven moment over op mensen.\Dus voor ieders welzijn en omleed te voorkomen, laten ze aub deze figuren ( en daarmee zeg ik niet dat het dezelfde zijn in Belgie ) snel vinden!!
Ik hoop dat Tibet het helemaal gaat redden, las in AV-forum dat het niet zo best is.
fojoe schreef:de wonde van Poputka ziet er op zich niet zo slecht uit, het vlees is mooi rozig.
maar arme Tibet, die trieste blik in zijn ogen