Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
floydje schreef:Hoera!
Wij hebben vanmiddag te horen gekregen dat onze merrie 1 van de 40 merrie's in nederland is die uitgeselecteerd is om gedekt te worden door Totilas.
Als alles goed gaat hebben we dus volgend jaar een klein Totilasje op stal.
Ik kan niet wachten.
Bizzybijtje schreef:Had er even overheen gelezen dat het een Duitse was.
Sorry hoor
krackertje schreef:Bizzybijtje schreef:Had er even overheen gelezen dat het een Duitse was.
Sorry hoor
Een Duitser kent het Nederlands echt wel hoor.
Ik ben voor een groot deels Duits maar wens het niet te gebruiken, voor de Duitsers speelt dat nog veel sterker hoor maar dan omgekeerd.
Als het in het Duits makkelijker zou zij voor ons forumgenoot dan wil ik best als vertaler optreden hoor, doe ik nog iets met mijn afkomst.
Totilasfore schreef:floydje schreef:Hoera!
Wij hebben vanmiddag te horen gekregen dat onze merrie 1 van de 40 merrie's in nederland is die uitgeselecteerd is om gedekt te worden door Totilas.
Als alles goed gaat hebben we dus volgend jaar een klein Totilasje op stal.
Ik kan niet wachten.
Hello Floydje,
are you kidding us or is that really the truth ?
My friends in NL who made an applicaton told me that there will be no decision before the 20.th of Febr.
sarabande schreef:Conclusie????? ik vind het niet zo voor de hand liggend om een dressuurpaard te willen fokken uit een hengst met min of meer een springstam x een Burggraaf merrie.
Dus vraag me af waar die selectie op gebaseerd is.
sarabande schreef:Dus vraag me af waar die selectie op gebaseerd is.
floydje schreef:Waar ze precies op selecteren weet ik natuurlijk niet maar onze merrie had mooie punten op de stamboekkeuring en werd voorlopig keur en reserve kampioen op de CK.
Ook is ze uitgenodigd geweest voor de Nationale MerrieKeuring in Ermelo.
Ik neem aan dat ze naar de bloedlijn kijken en naar de predikaten die de merrie heeft.
Ook zullen de ze de eventuele sportprestatie's van de merrie in hun overweging meenemen.
sarabande schreef:floydje schreef:Waar ze precies op selecteren weet ik natuurlijk niet maar onze merrie had mooie punten op de stamboekkeuring en werd voorlopig keur en reserve kampioen op de CK.
Ook is ze uitgenodigd geweest voor de Nationale MerrieKeuring in Ermelo.
Ik neem aan dat ze naar de bloedlijn kijken en naar de predikaten die de merrie heeft.
Ook zullen de ze de eventuele sportprestatie's van de merrie in hun overweging meenemen.
Geen prok????