Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Ja ik ben idd te lui om 30 pagina's door te lezen en als jij te lui bent om die 2 regels nog een keer voor me te typen dan blijf ik nog even doorzeuren.
Die 2 regels staan hierboven trouwens, ipv mij lui te noemen had je er ook gewoon neer kunnen zetten wat je weet.
Alet74 schreef:Denk je echt dat een actie zoveel effect heeft? Zou best kunnen hoor, maar kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Adil18 schreef:Het enige wat ze hiermee bereiken is dat half ontwetend (in paardenzaken in ieder geval) Nederland zich tegen mensen met paarden keert want dat is toch wel oh zo zielig voor Silver dat hij met helemaal niemand kan spelen op zijn hele grote wei hoor! Dat Silver onbeperkt ruwvoer krijgt, lekker biks twee keer op een dag en 5 keer per week gereden wordt door zijn baasje die enorm gek met hem is vertellen we er gemakshalve niet bij?
Adil18 schreef:Welke doodmagere paarden? Die zijn toch nu niet van belang...! Nee, we gaan lekker met z'n allen mierenn€uken en laten die paarden die niks te vreten krijgen, geen smid zien, nooit ontwormt worden en met mok tot aan het spronggewricht in hun modderpoel staan even buiten beschouwing, immers staan die paarden vaak buiten met een nog magerder maatje die bijna dood omvalt, maar he, hij heeft wel een maatje he!
Yinari schreef:Adil18 schreef:Het enige wat ze hiermee bereiken is dat half ontwetend (in paardenzaken in ieder geval) Nederland zich tegen mensen met paarden keert want dat is toch wel oh zo zielig voor Silver dat hij met helemaal niemand kan spelen op zijn hele grote wei hoor! Dat Silver onbeperkt ruwvoer krijgt, lekker biks twee keer op een dag en 5 keer per week gereden wordt door zijn baasje die enorm gek met hem is vertellen we er gemakshalve niet bij?
Ik denk dat je een paard meer plezier doet met een speelmaatje dan met een baasje dat gek met hem is, als ik moet kiezen. Liefst allebei natuurlijk.... Verder zijn een goede verzorging en voer de normaalste zaak van de wereld, dus ook voor weidepony's.
Yinari schreef:Adil18 schreef:[Welke doodmagere paarden? Die zijn toch nu niet van belang...! Nee, we gaan lekker met z'n allen mierenn€uken en laten die paarden die niks te vreten krijgen, geen smid zien, nooit ontwormt worden en met mok tot aan het spronggewricht in hun modderpoel staan even buiten beschouwing, immers staan die paarden vaak buiten met een nog magerder maatje die bijna dood omvalt, maar he, hij heeft wel een maatje he!
Ik krijg toch echt het idee dat jij denk dat alleen weidepaarden verwaarloosd worden. Da's echt niet zo. Daarbij heb je ook nog zoiets als geestelijke verwaarlozing, dwz te weinig sociaal contact (andere paarden) en te vaak op 9 m2 staan.
Yinari schreef:Paarden die op een landje staan weg te kwijnen worden uiteraard door de DB niet als ideaal afgeschilderd. Je redenatie is een beetje krom vind ik...
Kendra schreef:kazary schreef:En geen enkel paard heeft er om gevraagd GP paard te zijn.
En geen enkel paard heeft er om gevraagd B paard te zijn bij een hobbelruiter.
Kan het even niet laten, maar kom net terug van een jurycursus B/L....
Vreselijk!! Ook al loop je dag en nacht in de wei, als ik paard was zou ik toch liever Salinero zijn dan B-paard bij een hobbelruiter.
Alles is relatief........
Pipo schreef:tita schreef:Prince staat ook op lekker stal iig al 5840 dagen
Dat zou ik dus niet lachend durven en willen zeggen.
kazary schreef:Er zijn andere dingen waar ik trots op zou zijn. Je zegt eerder dat je het vervelend vind en je berichtjes anders over komen. Nu vraag ik me toch echt af hoe erg je het werkelijk vind.