Wat hebben die duitse paarden toch altijd moeite met die Piaffe ? Vind het een leuke kur, met leuke muziek!
Menino schreef:pfff jeetje, wat zijn de paarden fris, en ligt het aan mij of wordt er wel vrij hoog gepunt?Er wordt vrij sympathiek gepunt
Sentido schreef:Ik ben overigens meer bezig jullie posten te lezen dan daadwerkelijk de kuren bekijken Ik ook
Sentido schreef:Ik ben overigens meer bezig jullie posten te lezen dan daadwerkelijk de kuren bekijken Doe je niet goed dan
Wat een stoere muziek zeg!Kom ook binnenvallen, haha. Ik zie dat ons paard niet de enige is die zo hupt.
ukkiepuk schreef:Sentido schreef:Ik ben overigens meer bezig jullie posten te lezen dan daadwerkelijk de kuren bekijken Ik ook Dan doe je het verkeerd *flitst telkens met z'n ogen tussen beeldscherm en tv*
miep1979 schreef:Sentido schreef:Ik ben overigens meer bezig jullie posten te lezen dan daadwerkelijk de kuren bekijken Doe je niet goed dan Misschien doen de ruiters het wel niet goed, want ze kunnen mijn aandacht niet vast houden
Sentido schreef:Misschien doen de ruiters het wel niet goed, want ze kunnen mijn aandacht niet vast houden
Thomas schreef:Pirats of the carribian xdoh ja. in verkrachte versie dandat vind ik dan weer jammer, doe dan alles MJ