DaMarcus schreef:
Ik kom wel op het goede moment binnen vallen, waar de gesprekken hier allemaal over gaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:milou123 schreef:Nja, het ging er eigenlijk om dat de kinderen van DaMarcus en mij, MIJN naam gaan dragen.
Omdat ik al het werk heb verricht.
Geheel terecht. Beetje zaad spuiten is geen werk.
tante_trien schreef:Ik heb Ossi gewoon goed onder de duim! Zijn jullie jaloers?
rienne schreef:tante_trien schreef:Ik heb Ossi gewoon goed onder de duim! Zijn jullie jaloers?
Nee, dat is tenminste een vent die de pijn van zijn geliefde op zich wil nemen! Dat is liefde
milou123 schreef:Ag, hij zwetst.
Hij kan het gerust zeggen gezien het onmogelijk is.
Maar.... We hunnen hem wel helse pijnen bezorgen die LIJKEN op een bevalling.
Ossi schreef:_San87_ schreef:
Nou nou nou, niet zo minachtend doen he! Wist je dat zaad met een gemiddelde snelheid van 45km/h eruit vliegt!?!?! Dat is een prestatie van formaat![]()
milou123 schreef:DaMarcus schreef:
Jammer voor jou..
Ik wil thuis bevallen.
DaMarcus schreef:Ik voorzie nu al problemen in een goed huwelijk. Eerst de achternaam en nu wil je ook nog eens thuis bevallen. We adopteren wel een kind die zijn/haar eigen achternaam behoudt.
deus_ex schreef:Even weg en de gang zit er al weer in.Myfairytale schreef:Vertel! * Popcorn in aanslag*
Nou..ehm... ten eerste is Anky 2 hier ook al ergens onder jullie (zal dan ook wel subsponsor zijn dan met de complete anky lijn op en om haar verzorgpaard)
Me helemaal laten uitleggen dat je een (ruiter)rijbewijs nodig bent, de examenpunten zijn wel veranderd de laatste jaren heb ik gemerkt![]()
Fokkerij is ook heel duur! Dan is Chin Chin toch nog een van de goedkopere denk ik.
En een penny filter is ook niet verkeerd
Ossi schreef:_San87_ schreef:
Nou nou nou, niet zo minachtend doen he! Wist je dat zaad met een gemiddelde snelheid van 45km/h eruit vliegt!?!?! Dat is een prestatie van formaat![]()
_San87_ schreef:Ja, wauw. Echt niks vergeleken met negen maanden met een SOA in je buik waar je je leven niet meer vanaf komt.
_San87_ schreef:Ossi schreef:
Ja, wauw. Echt niks vergeleken met negen maanden met een SOA in je buik waar je je leven niet meer vanaf komt.
DaMarcus schreef:Ben blij dat ik dit niet hoef te ondergaan; http://youtu.be/ZlsPXpR2ORU
Ossi schreef:tante_trien schreef:Hey! Als jij je grote mond niet kan houden kom ik je niet redden hoor, ik moet je toch ruimte geven voor je mannelijkheid?
Klopt, maar dat doe ik meestal achter de computer als ik terroristen headshots geef![]()
Ossi schreef:tante_trien schreef:Hey! Als jij je grote mond niet kan houden kom ik je niet redden hoor, ik moet je toch ruimte geven voor je mannelijkheid?
Klopt, maar dat doe ik meestal achter de computer als ik terroristen headshots geef![]()
tante_trien schreef:Dat is al je mannelijkheid?
milou123 schreef:DaMarcus schreef:Ben blij dat ik dit niet hoef te ondergaan; http://youtu.be/ZlsPXpR2ORU
Nou, daarom.
Snap je het nu eindelijk?