Dressuurfinale individueel: Kur op muziek!! *praat mee*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bente_

Re: Dressuurfinale individueel: Kur op muziek!! *praat mee*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:23

Arme ank ..

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:24

Ik had haar zo die brons gegunt ;(

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:25

Wat een mooi filmpje bij Mart Smeets.. Geweldig.. Tranen in mijn ogen!

CChanell

ja, wat een mooi filmpje, kreeg zowat tranen in mijn ogen!

Marive

Echt een prachtig filmpje! Wauw..

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:26

Inderdaad, zat zelf bijna met tranen in mijn ogen..

Nikeyy

Pfff, ff meetranen hoor. Wat een topwijf die Anky.

Naath86

Wel heel leuk dat ze haar zo in beeld zetten en niet als de dressuur koningin die vandaag 'maar' 6e is geworden..

gummie

Ik jank lekker met Anly mee hoor.... Wat een TOPwijf is dat. Subliem. Ongeevenaard!!!

Michelle77

Jezus, wat emotioneel zeg.

Maar meer dan terecht, zo'n eerbetoon is het minimale!!

Of je nou "fan" bent of niet, je kunt toch alleen maar respect hebben voor zo iemand! Iemand die ZO lang, ZO voor haar sport leeft, ZO voor haar beesten zorgt, ze tot haar dood houdt en van/met ze geniet.

Zo veel bewondering en respect.

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:28

Robin schreef:
Janssen werd gesteund door het Nederlands jurylid Wim Ernes en de supervisor van de jury, Jan Peeters. Zij vonden beide ook dat Cornelissen een betere kür had getoond. "Ik kan niet zeggen dat ze onterecht heeft gewonnen, want ik heb haar rit niet gezien”, zei Janssen. "Maar ik heb veel collega's gesproken en die waren allemaal lichtelijk ontzet omdat ze niet gewonnen heeft.”

Hebben Wim Ernes en Peeters dat echt gezegd? Schandelijk vind ik dat. Dus de andere 6 juryleden zien iets anders dan Wim en die 6 hebben ongelijk en hij heeft gelijk. :? En over het feit dat hij de Duitse deelnemers altijd drie of vier procent minder ziet rijden dan zijn collega's zullen we het maar niet eens hebben. Als hij dat gezegd heeft moet de FEI hem maar schorsen.

Eigenlijk zoud de FEI ook moeten aandringen op een extra gouden olympische medaille bij de dressuur namelijk die voor de slechtste verliezers. Dat goud gaan wij zeker elke vier jaar winnen daar zal vriend en vijand het over eens zijn. :P

Ik schaam me dat hier echt voor. En kennelijk heeft helemaal niemand door dat het grotendeels dezelfde juryleden zijn die Anky, Edward en Adelinde zo dikwijls hebben laten winnen. Als die juryleden inderdaad zo slecht zijn dan hebben wij dus vreselijk veel onterechte medailles gewonnen de laatste jaren.

Ik ben het helemaal met Cayenne eens. Terecht gewonnen van Charlotte. En terecht teamgoud voor Engeland dinsdag. En Cayenne voor jou ook goud hoor voor je verslagen. *\o/* *\o/* *\o/*

Het was gisteren natuurlijk wel zo dat je verloor als je een fout maakte en de ander foutloos was. Daarom won Schröder zilver en geen goud. Maar vandaag doen ze het lekker anders, kun je toch winnen als je een foutje maakt. :)*

Ik denk dat dit nog wel vaker gaat gebeuren als paardrijdend Nederland alleen maar blijft roepen dat de internationale juryleden het weer eens fout doen elke keer dat Nederland niet wint in plaats van hun energie te steken in het grondig opleiden van getalenteerde jonge ruiters zoals ze elders lijken te doen.
Laatst bijgewerkt door Hermelientje op 09-08-12 22:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:29

Oh ik zit gewoon volop mee te snotteren .. als je toch van 1988 af aan aan de top mee draait en tussendoor je been breekt en alles wat normale mensen ook meemaken mee maakt ..

pfffffff 9 medailles mensen en weer er staan met een paard van 18.. rollkur of niet , daar valt voor mij niet aan te tornen. RESPECT!!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:32

Hermelientje schreef:
Ik denk dat dit nog wel vaker gaat gebeuren als paardrijdend Nederland alleen maar blijft roepen dat de internationale juryleden het weer eens fout doen elke keer dat Nederland niet wint in plaats van hun energie te steken in het grondig opleiden van getalenteerde jonge ruiters zoals ze elders lijken te doen.

Heb je de uitslagen van de young riders en de jeugd ruiters internationaal niet meegekregen??

Dit is gewoon nationale emotie, dat leeft overal
Laatst bijgewerkt door sarabande op 09-08-12 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:32

Zo oogjes zijn weer droog, ERG mooi filmpje van al die jaren, mooi dat Anky's vader 2x in beeld is, en dat Yannick eindelijk thuis was en die geweldige Bonfire en Salinero. Mooi.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:33

Is het ergens terug te kijken?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:34

Tieneke schreef:
Die fout op het einde leek nergens naar, en dat daar zo licht over gegaan werd door de jury, vond ik ook wel onterecht.

Dus dan hadden de juryleden er zelf maar een onderdeel op het scoreformulier bij moeten verzinnen?
Of hoe had je het zelf bedacht??

bente_

Negra_Lover schreef:
Is het ergens terug te kijken?

London Late Night bedoel je ?

Komt vanavond als het goed is nog een herhaling van.

Laurie

Aahh Anky.... Hield het ook niet droog hoor. :o Pfff.

Animae

Hermelientje schreef:
Robin schreef:
Janssen werd gesteund door het Nederlands jurylid Wim Ernes en de supervisor van de jury, Jan Peeters. Zij vonden beide ook dat Cornelissen een betere kür had getoond. "Ik kan niet zeggen dat ze onterecht heeft gewonnen, want ik heb haar rit niet gezien”, zei Janssen. "Maar ik heb veel collega's gesproken en die waren allemaal lichtelijk ontzet omdat ze niet gewonnen heeft.”

Hebben Wim Ernes en Peeters dat echt gezegd? Schandelijk vind ik dat. Dus de andere 6 juryleden zien iets anders dan Wim en die 6 hebben ongelijk en hij heeft gelijk. :? En over het feit dat hij de Duitse deelnemers altijd drie of vier procent minder ziet rijden dan zijn collega's zullen we het maar niet eens hebben. Als hij dat gezegd heeft moet de FEI hem maar schorsen.

Eigenlijk zoud de FEI ook moeten aandringen op een extra gouden olympische medaille bij de dressuur namelijk die voor de slechtste verliezers. Dat goud gaan wij zeker elke vier jaar winnen daar zal vriend en vijand het over eens zijn. :P

Ik schaam me dat hier echt voor. En kennelijk heeft helemaal niemand door dat het grotendeels dezelfde juryleden zijn die Anky, Edward en Adelinde zo dikwijls hebben laten winnen. Als die juryleden inderdaad zo slecht zijn dan hebben wij dus vreselijk veel onterechte medailles gewonnen de laatste jaren.

Ik ben het helemaal met Cayenne eens. Terecht gewonnen van Charlotte. En terecht teamgoud voor Engeland dinsdag. En Cayenne voor jou ook goud hoor voor je verslagen. *\o/* *\o/* *\o/*

Het was gisteren natuurlijk wel zo dat je verloor als je een fout maakte en de ander foutloos was. Daarom won Schröder zilver en geen goud. Maar vandaag doen ze het lekker anders, kun je toch winnen als je een foutje maakt. :)*

Ben het hier absoluut mee eens! _/-\o_

Schande dat er, zelfs door Janssen, getwijfeld wordt aan de deskundigheid van de juryleden. Charlotte heeft terecht gewonnen, en zelfs als dat niet zo was, wie zijn wij om dat te beoordelen? Over 4 jaar pakken wij weer het goud, wat zouden wij er van vinden als G-B dan zo reageert als Nederland nu doet?

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:35

Echt respect voor die vrouw! Super <3

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:36

waar is de herhaling te zien en hoelaat:)

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:37

Ik zit maar te wachten op de telegraaf site voor de live huldiging.. duurt lang!!!

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:37

sammy1 schreef:
waar is de herhaling te zien en hoelaat:)

Herhaling is weer gewoon op NOS en gister was het rond kwart over 12 dacht ik zo.

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:39

Is de proef van Dujardin ergens terug te vinden trouwens?

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:41

Wauw wauw wauw! Wat een vrouw die Anky