Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karijn schreef:Pot...drie, wat doet Diederik het toch goed! Je eerste WK en dan gelijk alles goed. Een mooier debuut kan je je toch niet voorstellen. Chapeau! En alle dressuurminnende jonge dames hebben er een idool bij.
Nynke_Mandy schreef:karijn schreef:Pot...drie, wat doet Diederik het toch goed! Je eerste WK en dan gelijk alles goed. Een mooier debuut kan je je toch niet voorstellen. Chapeau! En alle dressuurminnende jonge dames hebben er een idool bij.
Diederik is nu denk ik ook wel mijn favoriete NL dressuur ruiter, hij rijdt zo fijn
Nynke_Mandy schreef:karijn schreef:Pot...drie, wat doet Diederik het toch goed! Je eerste WK en dan gelijk alles goed. Een mooier debuut kan je je toch niet voorstellen. Chapeau! En alle dressuurminnende jonge dames hebben er een idool bij.
Diederik is nu denk ik ook wel mijn favoriete NL dressuur ruiter, hij rijdt zo fijn
DideH schreef:Niobe schreef:Nou, hij lacht anders best leuk
Hij ziet er wel een beetje uit als een boer, wie weet kun je je geluk beproeven alsie bij boer zoekt vrouw komt?
k_m schreef:Even een niet zo rellevant vraagje, is er ook een weg eventing klets topic? Zo niet mag je dat gewoon zelf aanmaken?
Sammie schreef:k_m schreef:Even een niet zo rellevant vraagje, is er ook een weg eventing klets topic? Zo niet mag je dat gewoon zelf aanmaken?
omdat die nu dressuur laten zien kon dat eigenlijk gewoon hier. Maar het is idd vandaag zowel daar als hier dressuur. Zijn er meer mensen die dit willen? Ik kan 'm wel aanmaken, maar misschien morgen handiger als de cross er is?