Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
bertie schreef:NoekAa_ schreef:ongelooflijk hoe er zoveel discussie is over het juryoordeel
Je zou toch haast denken dat er iets niet deugt
Is de hoeveelheid discussie een maatstaf voor kennis?
zou het denk ik wel kunnen verdedigen dat discussie/media aandacht een indicator zou kunnen zijn voor onjuiste beslissingen. Maar dat gaat wel heel ver. En natuurlijk het verschijnsel van de oranje bril. Haha ik bemoei me er verder niet mee. Ben geen GP amazone en geen internationaal jurylid. its not my call, so to speak.
Wat ik zei: ik moest dadelijk denken aan Werth op de vorige spelen. Waarom die toen nog zilver kreeg... Paard ging volledig in de staak. PardoesJessi schreef:Whahahahahahahahahaha......humor.....
Maar jongens/meisjes....
We hebben en bronzen team plak en een zilveren.. 2 keer zilver met springen......Nederland weet wel weer dat de hypische sport bestaat!
En kijk naar Undercover... die komt eraan hoor! echt wel!
Ik glim trots en kijk vol vertrouwen uit naar Rio!
Authentic schreef:Ik heb het nog even teruggekeken, alles staat op http://nos.nl/os2012/artikel/404948-zil ... ssuur.html (daar kan je kür Cornelissen aanklikken). En ik blijf het een onprettig beeld vinden:
[ Afbeelding ]
En dat is geen momentopname, tijdens de hele proef heb ik erop gelet en tijdens de vertraagde beelden na de proef is het helemaal pijnlijk duidelijk. En ja hij voert absoluut heel mooi de oefeningen uit, maar keer op keer is het pure spanning in de hals en mond, maar dat zie ik bij veel andere ruiters niet...
En als ik kijk naar de manier waarop, die spanning, nee dan vind ik het geen zilver waard, maar daar zijn velen het zo te lezen niet mee eens. Ik vind het jammer dat dit zo wordt gewaardeerd in de dressuursport!
sarabande schreef:pien_2010 schreef:Als ik paard ben en moet kiezen tussen de twee amazones kies ik voor Dujardin. Die correcte en vriendelijk gereden kür is beloond met goud. Voor de paarden ben IK daar in ieder geval heel erg blij mee.
Ik zie Dujardin nog niet zo maar met Parzival wegrijden