ik zou wel een maat groter nemen dan dat je hebt, ze vallen beetje klein, tenminste die die ik bij spreadshirt bestelde.. moet je alleen zelf even inelkaarflansen wat je wilt en heb jij je originele zelfgemaakte hoodie
ik heb die vrouwenhoodie, die zit strak, kun je je vormen tonen, heb nogmaar altijd m, maar hier op aanraden een l besteld, en die valt dus strak als een m mannenhoodie zit gewoon als een "losse" hoodie zegmaar
Opzich maakt het niet veel uit dus.. want als jij zegt dat L valt naar M kan ik hem zeker weten niet aan.. ik moet dan XXL om hem XL uit te laten vallen zegmaar..
Greetje ( ) ik rijd niet meer momenteel omdat ik heel krap met tijd zit, en ik een beetje klaar ben met verzorgpaarden. (paarden van een ander ) Ik merk dat rijstijlen enorm kunnen verschillen.... En dat breekt me keer op keer. Dus ja, ik wacht af tot ik geld en tijd genoeg heb.
Geen idee ik werk momenteel 5 dagen in de week, en nu gaat alles prima heb zelfs tijd over (bokt!) maar wil wel 100% zekerheid hebben voor ik een dier aanschaf.