joke20 schreef:
Wat is lief dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyLittleLove schreef:Mijn vriendin zegt dat er wel degelijk een brit in de jury zat.
ik dacht een Deen, een Mexicaan, een Fransman, een Amerikaan, een Nederlander en een Duitse. maar er zijn er blijkbaar 7?
kevaro schreef:Ik ben het even aan het terug kijken maar de muziek waar carl zijn kür op doet waar is dat liedje ook alweer van ben ik even benieuwd na want komt me erg bekend voor maar weet even niet van wat
CharleyT schreef:MyLittleLove schreef:Mijn vriendin zegt dat er wel degelijk een brit in de jury zat.
ik dacht een Deen, een Mexicaan, een Fransman, een Amerikaan, een Nederlander en een Duitse. maar er zijn er blijkbaar 7?
Wil niet flauw doen, maar als je de sport een beetje gevolgd heb, en gekeken naar deze wedstrijden, dan zou je toch kunnen weten dat de 5 juyleden die er normaal rond de ring zitten, aangevuld zijn met twee extra op de korte zijde bij A. Is je dat echt niet opgevallen, iedere keer bij het binnen komen zie je die twee hokjes staan links en rechts naast de A.
gummie schreef:Hele vreemde scores, geen touw aan vast te knopen.
Wat voor mij onbegrijpelijk was:
1. Bertolchsheimer op 3 voor Damon Hill (???)
2. Sprehe met Desperados boven Edward en Undercover (???)
3. Dorothee Schneider met Diva Royal boven Edward (???)
3. Anky onder Carl Hester (Uthopia had de pijp leeg, jammer)
4. de cijfers voor artistieke waarde (?????????? waarom de een 93% en de ander 80%, geen touw aan vast te knopen)
5. Valegro boven Parzival (met beiden gruwelscores waar ik van schrok)
Desalniettemin: GEFELICITEERD Adelinde, mooie prestatie, en prachtig zilverRespect voor onze ruiter en amazones, en een hele mooie afsluiting voor Anky (TOP, respect)
moelly schreef:Jeetje! Net de Nederlanders teruggezien en vind het een topprestatie!
Alle 3 de Nederlandse combinaties hebben fantastisch gepresteerd en mijn felicitaties gaan ook uit naar Charlotte Dujardin en Valegro!
Zat er nou zo'n fout in die proef van Charlotte, of wilde ik die gewoon zien?
miss_lizje schreef:kevaro schreef:Ik ben het even aan het terug kijken maar de muziek waar carl zijn kür op doet waar is dat liedje ook alweer van ben ik even benieuwd na want komt me erg bekend voor maar weet even niet van wat
Woodkid- iron (ook wel van de trailer van asassin's creed revelutions) en 2 steps from hell - heart of courage.
http://www.youtube.com/watch?v=LRLdhFVzqt4
http://www.youtube.com/watch?v=vSkb0kDacjs