ik om kwart voor 10 halfjaarlijkse controle ovor mn drugsjes voor mn ADHD/Pdd-nosen daaaaaarna Rambo rijden mijn lieve tinkerknollie Bye
HAllo???? waarom noemen jullie mij zo mis Myrth, Concertaaaaaaaa komt helmeaal goed, alleen e gedachte al dat ik naar stal mag heb ik al plezier bij
Myrthe_Yolto schreef:jaja, wij zijn vroege vogeltjes! Jij misschien, maar ik hoor daar voorlopig niet meer bij Ik heeft alle examens achter de rug, dus ik heeft vakantie
Oeh, succes met rennen naar je fysio.Lekker dat de helft hier al vakantie heeeeeft, super chill Ik met deze week ook nog maar 3 weken & dan heb ik ook vakantie! Lekker vrij, daaaar heb ik echt zoveel zin in
Ja hoor, stem op rocc staat minden in mijn os onder tranen, zijn woorden die het hart nietuitspreken ofzo.
Ik ben heppie, ik ga straks mijn knollie naar stage brengen Hoe is het hier? Heeft Myrthe de fysio overleefd?
Wat gaat knollie op stage doen doris? waar loop je stage dan?hier is het goed ben alleen maar eventjes heel stoffig en plakkerig :S daarom ga ik nu eerst douchen