UltimOo schreef:WOW ik zie nu pas mn onderschrift hahahaha
Nou niet gaan zeuren he..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Ik vind hem hillarisch! Ik ben gewoon slim en heb niet op de knop gedrukt! Risico was gewoon te groot dat ik een ban zou krijgen...![]()
Voor alle anderen die nu zitten te zeuren, je wist dat het kon gebeuren toen je op de rode knop drukte! Alles stond duidelijk beschreven en er wordt ook nog gezegd dat zeuren niet is toegestaan. Je hebt zelf het risico genomen, dan loop je nu met de gevolgen. Dus, stop met zeuren en leef er gewoon een maandje mee! Wel vind ik dat de mensen met dyslexie dit in het onderschrift zouden mogen vermelden, maar aan de andere kant, wist je dat het kon gebeuren...
Goeie, Mods!!! Super gedaan!!
chelle_dora schreef:Agossie schreef:Ik vind hem hillarisch! Ik ben gewoon slim en heb niet op de knop gedrukt! Risico was gewoon te groot dat ik een ban zou krijgen...![]()
Voor alle anderen die nu zitten te zeuren, je wist dat het kon gebeuren toen je op de rode knop drukte! Alles stond duidelijk beschreven en er wordt ook nog gezegd dat zeuren niet is toegestaan. Je hebt zelf het risico genomen, dan loop je nu met de gevolgen. Dus, stop met zeuren en leef er gewoon een maandje mee! Wel vind ik dat de mensen met dyslexie dit in het onderschrift zouden mogen vermelden, maar aan de andere kant, wist je dat het kon gebeuren...
Dat niet alleen, als iemand je op de schrijf/spelfouten wijst dan is het een kleine moeite om te zeggen; sorry, ik heb dyslexie..Je onderschrift is veranderd, de wereld vergaat niet
Amable schreef:Maareh, zijn er nou ook echt prijzen verloot? (niet zoveel zin om bijna 300 pagina's terug te lezen)
En eigenlijk had ik ook liever een roze dan een blauwe naam gehadMaar altijd nog beter dan geel
Agossie schreef:Ik vind hem hillarisch! Ik ben gewoon slim en heb niet op de knop gedrukt! Risico was gewoon te groot dat ik een ban zou krijgen...![]()