Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

StalNollie schreef:de meeste van jullie vind ik erg onsportief... ze was gewoon goed jammer van die foutjes maar hoorde op tv dat dit niet echt in de puntentelling hoort, omdat het geen onderdeel van een oefening was
Retlaw schreef:Elk voordeelheeft zijn nadeel is mijn mening.
Parzival is veel krachtiger en expressiever, met name in de piaffe en paasage. Maar daarbij komt inderdaad weer naar voren de onrust in de aanleuning.
Valegro is iets minder expressief in oa deze oefeningen, maar wel ontzettend harmonieus met zijn amazone. Het geeft gewoon een heel fijn en sympathiek beeld!
Tuurlijk als nederlander wil ik ook GOUD, maar achteraf denk ik toch wel ja oke, het is goed zo, op basis van mijn genoemde punten! En ZiLVER is iets om ook mega trots op te zijn.
We doen toch maar mee met 3 ruiters/amazones in de top 10 van de wereld mensen!!
ladylay schreef:StalNollie schreef:de meeste van jullie vind ik erg onsportief... ze was gewoon goed jammer van die foutjes maar hoorde op tv dat dit niet echt in de puntentelling hoort, omdat het geen onderdeel van een oefening was
Een fout is idd geen onderdeel. Ik vind het heel bizar allemaal. En de derde plek voor iemand die een koe melkt...
Naath86 schreef:Maar de scores vandaag , van iedereen, waren toch absurd hoog of niet? Eerder werd er toch nooit zo hoog gescoord tijdens de kur?? Gemiddelde lag volgens mij wel bijna op de 80%!
Naath86 schreef:Maar de scores vandaag , van iedereen, waren toch absurd hoog of niet? Eerder werd er toch nooit zo hoog gescoord tijdens de kur?? Gemiddelde lag volgens mij wel bijna op de 80%!
CharleyT schreef:Wie helpt: ik zoek me te pletter naar de uitslagenlijst Met de juryleden per letter erbij vermeld. Wie zat bij welke letter etc. Iemand iets gezien>?
Respect voor onze ruiter en amazones, en een hele mooie afsluiting voor Anky (TOP, respect)