Wat zonde van deze storing! Hopelijk komt het zo nog goed vind het wel een mooie kür maar er zit nog veel werk aan!.
Ze houdt dr handen niet echt stil zeg, wat een gehobbel in de draf ( niet dat ik het beter kan, iets met beste stuurlui aan wal ofzo ...)
Sentido schreef:Ik heb het idee dat deze vrouw die commentaar geeft er zelf ook maar weinig van snapt.. Ze is ook meer achtergrondinfo aan het vertellen ipv steeds commentaar te geven.Balen van die onwijze boksessies steeds!
Ohh, dit is echt wel erg! Tuurlijk is het paard jong, maar op dit niveau en op zo'n evenement zou dit eigenlijk niet mogen gebeuren.
de radio loopt wel voor, ik zette hem net aan toen ze de eerste storing kreeg, en op de tv was nog niks te zien...
Mrijn schreef:Ohh, dit is echt wel erg! Tuurlijk is het paard jong, maar op dit niveau en op zo'n evenement zou dit eigenlijk niet mogen gebeuren.Inderdaad, maar zo zie je maar dat paarden altijd paarden blijven.
Vind het een beetje vaag dat het pas haar tweede kur is, zouden ze daar niet meer mogelijkheden voor hebben in Zweden?
Snoekiej schreef:SInds wanneer hoort de achterhand voor in een appuyement Das de veranderingen in de dressuur waar Sjef het laatst over had
nowornever schreef:mijn vent vroeg hoort dat niet dan ik vind dit er veel leuker uitziende mijne en zn broer vermaken zich nu ook wel even, tijdens deze verplichte sessie