Sequinoa schreef:Brainless schreef:Klaar met werken.Nog wat gebeurd ondertussen?Als je doelt op een verschijning van de mythologische Bart, nee
Brainless schreef:Sequinoa schreef:Als je doelt op een verschijning van de mythologische Bart, nee Betekent wel dat we nog kans maken op kaartjes
Sequinoa schreef:Ja, haha. Alleen de mensen die écht graag die kaartjes willen winnen Hierna volgt een HK: De bokkers die HE net niet gehaald hebben #1
_Dominique schreef:Sequinoa schreef:Ja, haha. Alleen de mensen die écht graag die kaartjes willen winnen Hierna volgt een HK: De bokkers die HE net niet gehaald hebben #1Perfecte titel
amado7 schreef:Had ik maar pizza hawaii. Ik bedoelde dat dat de lekkerste is Wederom. Je mag niet meer meedoen
bleeehhh ananas vind dat zo vies. moest maandag 10 ananassen of hoe je het schrijft snijden zoooo glibberig
Iloveiswan schreef:bleeehhh ananas vind dat zo vies. moest maandag 10 ananassen of hoe je het schrijft snijden zoooo glibberig Dit klinkt echt heel goor
hamsterfan schreef:Ik vind pizza hawaii ook lekker Ja ik ook. Maar een tijd geleden was t ineens een enorme hype dat ananas niethoort op pizza. Like whut waarom ineens niet ?
Diertjec schreef:Iloveiswan schreef:bleeehhh ananas vind dat zo vies. moest maandag 10 ananassen of hoe je het schrijft snijden zoooo glibberig Dit klinkt echt heel goor Ze waren overrijp eigenlijk