Ik ga er vanuit dat dat een foutje was want in de tweet er na hebben ze het over dat Devan bij hs24 is en een horse station voorloopt op hinke. Gok dus een typfout en dat er had moeten staan dat hinke net weg was uit 23
Neemt niet weg dat de mongolderby-tweeter wel een heel mooi compliment over haar heeft getweet: future derby-riders take note
Anoniem
Geplaatst: 14-08-18 10:00
wittepit schreef:
UPDATE FROM THE FIELD 1537 HW is out of HS24 on the Hadbaatar family's best racehorse... watch this space for photos as soon as data coverage allows #mongolderby2018
Voor mij is 40km een flink eind, voor die stoere taaie rakkers op 4 benen een peuleschil... maar hopen voor haar dat ie na een km of 25 wat rustiger wordt!
Ze zijn bij mij nog samen en Hinke gaat bij mij wel flink door...
quera
Geplaatst: 14-08-18 10:25
Bij mij inmiddels ook weer, denk tracker die bleef hangen
Anoniem
Geplaatst: 14-08-18 10:26
quera schreef:
AC en AN lijken uit elkaar? AC staat nog op de berg en AN is er over heen
Bij mij liggen ze op de tracker steeds een stukje uit elkaar, maar volgens mij rijden ze gewoon samen toch?
Grit
Geplaatst: 14-08-18 10:27
Dan heeft Devan inderdaad lef en nog steeds gericht op een doel. Maar ook een risico dat het paard zich niet laat afremmen en buiten adem is. Maar ze moet en zal winnen en anders maar een diskwalificatie (denk ik).
Hinke staat in elk geval goed in de picture, nu in 7e positie en ze kan zomaar verder omhoog in de ranking komen.
Littera
Geplaatst: 14-08-18 10:38
Mijn excuses voor het verspreiden van de verkeerde informatie vannacht (dat Hinke volgens de Twitter nog niet weg zou zijn en volgens de tracker wel). Ik had dit bericht verkeerd geïnterpreteerd of vertaald.
Gelukkig is ze wel goed onderweg en leuk dat de organisatie zo lovend over haar is, mensen zoals zij zijn de echte winnaars. Ben zo benieuwd naar de verhalen van haar en Rouke als ze over de finish zijn.
senna21
Geplaatst: 14-08-18 10:40
quera schreef:
AC en AN lijken uit elkaar? AC staat nog op de berg en AN is er over heen
Het lijkt alsof ze samen aan de rand van een rivier staan. Die zullen ze moeten oversteken.... Benieuwd naar foto's.