loulou schreef:Lees al een tijdje mee, maar tot nu toe nooit geen landende balonnen in de buurt gehad.
Gisteren gebeurde waar ik al jaren bang voor ben: er landde een ballon op de wei van de buurman. Gelukkig zat er toch zeker 200/300 meter tussen de paarden en de ballon. Mijn pony keek niet eens en mijn paard ging rustig staan kijken, dat viel dus 100% mee
Gelukkig waren ze op het mais deel geland en niet op het net bewerkte stuk grond wat erop aansloot. Het bedrijf kwam netjes bij ons aanbellen of dat ze met de auto de wei op mochten. Ze gingen nooit zonder toestemming het land op met de auto zei hij.
Het was niet ons land, maar we hadden de boer al gebeld en die was er zo en gaf ook toestemming.
Gelukkig dus een voor ons positieve ervaring met dit bedrijf.
[ [url=m/AB0YTa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al blijf ik erbij dat het raar is dat je zomaar overal mag landen. Gelukkig staan op onze eigen grond veel bomen, dus daar zullen ze niet landen.
Fijn dat het goed afliep met je paarden. Maar de piloot kan van te voren natuurlijk nooit weten hoe ze zullen reageren. Ik vind de afstand die hij genomen heeft veel te smal. Weet zeker dat mijn paarden in paniek waren geraakt.