Sjors schreef:Je bent toch volgense de wet de eigenaar als je kunt aantonen dat je de kosten zoals stallingskosten, dierenarts, ect betaald heb?
Nee dit is niet waar. Een hardnekkig broodje aap.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Poeh, ik vind het verhaal van Tommie magertjes moet ik zeggen. Een paard waar de mevrouw zelf helemaal niks mee kon? Die rijd je dan niet in 4 jaar naar dit niveau, geloof ik geen snars van. Dat hij er verder mee kon komen dan mevrouw zelf, dat geloof ik wel ja. Maar 50 mede eigenaarschap kon hij ook niet verder onderbouwen dan het feit dat hij hem gratis in training heeft gehad. Ik kreeg de indruk dat de mensen aan tafel dat ook echt niet snapten. Zodra hij het over mondelinge afspraken had, zag je ze kijken...
quintusgl schreef:Wat een poppenkast zeg. Wat die 2 partijen elkaar aan willen doen en weke kansen ze aangrijpen om elkaar de grond in te boren, dat moeten ze zelf weten. Ik kan me alleen maar boos maken om de manier waarop dat paard de stal is uitgehaald en op een trailer is gezet...........beest doet altijd zijn best en wordt op zo'n manier en met zo veel geweld om hem heen weg getrokken uit zijn omgeving. DAAR moeten ze eens over na denken ipv hun eigen ego's. Stelletje @%#$
Daarbij ben je wel heel dom als afspraken niet op papier worden gezet met een paard wat zoveel waarde heeft.
AnneXxX schreef:50/50 eigenaar zegt tommie, mondeling/via fb.
In de papieren van het paard is tommie ook opgenomen.
Nog steeds verder weinig duidelijkheid over wat er verder nu precies gebeurd is.
Ayasha schreef:Furrow schreef:Het charmeert eigenlijk op dit moment meer de vrouw die zwijgt, dan visser zijn halve verhalen.
Het zwijgt een stuk makkelijker als geen kat je kent he.
Iemand die met knokploegen werkt kan ik niet charmant vinden.