Hier het verhaal over Poetin. Leuk feitje is dat de gecloonde versie in bezit is van PS

Mss een combo, toto en a special poetin?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hedwig111 schreef:http://www.kleinezeitung.at/sport/mehrs ... umme.story
Kort samengevat: Totilas wordt niet verkocht hij is een deel van onze familie en bezorgt ons waanzinnig veel plezier
Dioxide schreef:hedwig111 schreef:http://www.kleinezeitung.at/sport/mehrs ... umme.story
Kort samengevat: Totilas wordt niet verkocht hij is een deel van onze familie en bezorgt ons waanzinnig veel plezier
Toch ben ik benieuwd wat AKL en PS zullen gaan doen als Glock met een monsterbedrag komt zwaaien.. Het blijven zaken, en het paard brengt zo niets op iniedergeval.
Dees schreef:Mensen die denken met (heel) veel geld succes te kunnen kopen, verdienen exact wat de combinatie Rath/Linsehof/Shockmohle nu krijgt.
Hoogmoed komt voor de val.
Lovely schreef:Dees schreef:Mensen die denken met (heel) veel geld succes te kunnen kopen, verdienen exact wat de combinatie Rath/Linsehof/Shockmohle nu krijgt.
Hoogmoed komt voor de val.
Volgens mij heb je hiermee het grootste probleem van de paardensport te pakken, iedereen denkt maar over een ander zulke dingen te mogen zeggen. Maar vergeet niet dat een groot gedeelte van die hoogmoed aangepraat is. Want voor zover ik weet is Matthias Rath zelf heel bescheiden gebleven. Om hem heen waren er wel commerciele actitiviteiten ten behoeven van de dekdienst, maar die twee dingen worden maar al te graag door elkaar gehaald. PS heeft het duurste dressuurpaard ter wereld gekocht en vraagt een hoge prijs voor het sperma, dat mag gewoon en is niks mis mee, het is immers niet verplicht ermee te dekken. Maar dit rechtvaardigt nog niet dat de combinatie Rath/Linsenhoff/Schockemohle bij elke gelegenheid onderuit gehaald moet worden.
manic schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje onpasselijk worden naar de kant van Rath/Linsehof toe. Die mensen hebben veel geld neergelegd om van een fantastisch paard te kunnen genieten, maar het wordt ze echt niet gegund.