Hij is gestorven op de plek waar hij het liefst was!
R.I.P Hickstead

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Wat apart An! Zo iemand zal wel even overmand worden door emoties. Het is ook niet niks.
Hoe ging de organisatie er mee richting het publiek? Moesten jullie lang wachten of was er snel duidelijkheid?
Mindfields schreef:Dan heb je wel lef als je dat op zo'n evenement keihard durft te gaan roepen! Niet gepast, maar dan ben je niet bang aangelegd.
Sjoert schreef:Voor iedereen zal het wel verschillen wat een legende is. Libero H zou er bij mogen.
Ik denk dat je beter kunt zeggen dat Hickstead van levende legende naar het rijtje 'legendes' is gegaan, met oa Libero, Milton etc etc
An1985 schreef:Sjoert schreef:
Ja 1 of andere vrouw werd helemaal gek!! Begon te schreeuwen dat dit er van komt als je paarden zo veel en hoog laat springen en onder stress moeten presteren!
Peterina schreef:Miracle_ schreef:Alsof sterven in het harnas meerwaarde heeft voor zo'n dier. Ik begrijp die uitspraak eerlijk gezegd niet. Zo'n beest slaapt toch veel liever in zijn eigen weiland in, naar mijn idee.....
Alsof het nodig is dat JIJ mijn gevoelens of uitspraken moet begrijpen ... of dat een meerwaarden is voor iemand!
Dit paard had altijd plezier in zijn werk en ik zie het dier dan zo een snelle dood hebben terwijl hij iets doet dat hij graag deed dan weken, dagen, of uren weg kwijlen in zijn eigen weiland of stal nav ziekte of pijn.
Een groot verlies voor zijn eigenaren, zijn ruiter, zijn grooms, en het fokkerij.
Ketaki schreef:wat is er na de tijd eigenlijk met eric lamaze gebeurd, dat is me niet helemaal duidelijk geworden.![]()
snap dat ie in shock is geraakt, maar verder dan?