TinekeHorses schreef:RM94 schreef:er zit op de achtergrond een engelse presentator iemand te versieren whahahahahaJe echt hè!ze hebben nu wel erg veel lol
sanapril schreef:RM94 schreef:er zit op de achtergrond een engelse presentator iemand te versieren whahahahaha dacht precies hetzelfde!Ze hebben het gezellig.
RM94 schreef:er zit op de achtergrond een engelse presentator iemand te versieren whahahahahadie 2 kerels zijn soms echt hylarisch lijken waldorf en dinges wel uit de muppets show
TinekeHorses schreef:RM94 schreef:Ik ben alleen bang dat DUI ermee vandoor gaat (sorry beetje pessimistisch)hoho we hebben altijd Adelinde nogVergeet je Edward nou? Nee maar Parcival is iets zekerder dan Sisther die kan toch nog wel eens zenuwachtig worden
mylittlejoy schreef:Voor de slogan:Je kan zoveel van onze paarden kopen als je wil, Maar onze ruiters maken juist het verschil!Ik denk dat die het wordt! Even kijken of het erop past...
We hebben een bibberlipje in de ring. Zou hij de meneer van de bittencontrole willen kietelen straks?Zitten tot nu toe zeker mooie onderdelen tussen, ook mindere en de uitgestrekte stap komt niet uit de verf...
Oh jee, nu ben ik los hoor...Met Parcival voor NL, winnen we dat goud welHans-Peter kan het beter!Edward en Sisther zijn niet van gister!Dit EK in Rotterdam, is het goud voor een Nederlandse madam!Duitsland en Groot-Brittanië aan de kant, het goud is voor Nederland!