Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aieshja schreef:Hm,
Ook ik vind dit er niet fijn uitzien, maar wie ben ik om te oordelen? Ik heb totaal geen verstand van reining..
En jammer genoeg zijn er veel rotte appels in de paardensport, je ziet ze nog wekelijks op concours!
johnnyrider schreef:Aieshja schreef:Hm,
Ook ik vind dit er niet fijn uitzien, maar wie ben ik om te oordelen? Ik heb totaal geen verstand van reining..
Daarom, dat probeer ik dus duidelijk te maken. Het is niets byzonders, daarom snap ik al die ophef niet.
johnnyrider schreef:Aieshja schreef:Hm,
En jammer genoeg zijn er veel rotte appels in de paardensport, je ziet ze nog wekelijks op concours!
Daarom, dat probeer ik dus duidelijk te maken. Het is niets byzonders, daarom snap ik al die ophef niet.
Als je wat regionale wedstrijden afgaat, in het weekend, kun je wel 100 van zulke filmpjes maken, zowel dressuur als western.
Ik heb vroeger een paar gasten gekend die trokken een Quarter uit de stal, gingen meteen stops maken zonder warm rijden en daarna ging ie weer in zijn stal zonder uitstappen.
En dan ook nog even flink in zijn bek trekken met shanks.
Niets nieuws onder de zon dus.
Deze man heeft gewoon pech dat het gefilmd is en dat hij bekend is.
Vervang hem door persoon X, of van mijn part door mij, Johnny Rider, en geen hond die het interesseert als dat flmpje op You Tube staat.