Kunnen jullie bij jullie in de paardenwinkel niet zoon strikjes kopen?zijn elastiekjes met rode,blouwe,witte,roze enz enz enz trikjes errrop.zijn 20 strikjes voor 95 cent ofzo.Doen we allemaal zoon boktblouw strikje in de voorpluk:P
zouden we een aparte topic erover mogen maken?alleen een topic waarin je je kunt opgeven zonder over door te praten?
Froexiie schreef:Haha ik heb trouwens nog geen idee of ik de manen ga invlechten of niet Wel zo netjes toch?ik ga ze gewoon netjes trekken etc. en dan gewoon mooi opgepoetst en in leuk setje
Ja nouja.. Dan kun je iig opletten of je pony's ziet? Nou je kunt invlechten als je korte manen hebt is misschien wel mooi. Maar aan andere kant staat los heel.. Weet niet
Zou ik anders even een Meetingtopic openen en dat iedereen daar dan foto plaats van pony wie komt? Of denkt te komen?
Liiisaaa schreef:Zou ik anders even een Meetingtopic openen en dat iedereen daar dan foto plaats van pony wie komt? Of denkt te komen?Ja is goed.
Liiisaaa schreef:Zou ik anders even een Meetingtopic openen en dat iedereen daar dan foto plaats van pony wie komt? Of denkt te komen?mag volgens mij niet?
Foto op mijn profiel is vrij recent, maar daar zie je het niet heel goed. Ik twijfel nog, hengstenvlecht staat haar ook wel heel stoer
themuisje schreef:Liiisaaa schreef:Zou ik anders even een Meetingtopic openen en dat iedereen daar dan foto plaats van pony wie komt? Of denkt te komen?mag volgens mij niet?Anders moet je ff toestemming vragen aan Mod.
We kunnen ook op Evenementen een openen.. Want het is wel een soort meeting wat we houden.. Maar toch ook niet helemaal