KiWiKo schreef:@ Annetje......... die laatste combi was echt gewoon goed........ die was echt goed. hier en daar wat kleine dingen..... maar niks noemenswaardig...... en de oefeningen werden goed uitgevoerd........ met veel uitstraling en sjeu eraan
Ja vond ik ook hoor. Ik vond haar met het losrijden alleen nóg beter!

En ik ben het inderdaad met Kiwiko eens dat er veel goede proeven gereden werden en dat er weinig écht geks te zien was op het ene akkefietje na dan

Ik denk dat de knhs nu wel een goed beeld heeft kunnen krijgen van wat er allemaal op een bitloze wedstrijd zou kunnen gebeuren en wat voor optomingen de revue passeren. Ze snappen ook wel dat de mevrouw met de halsring echt geen startkaart aan gaat vragen, ook al wordt bitloos rijden wel toegestaan op wedstrijden.
Ben wel benieuwd naar het artikel en inderdaad ook wie die mevrouw was die steeds bij het nabespreken van de optomingen stond.
Piezze ik vroeg me af of jij wel goed geoefend had met deze optoming? Jouw pony leek het namelijk niet altijd te accepteren, maar dat kan natuurlijk ook door de spanning komen.