Als ik nou op het einde 10 eurocent krijg voor elk bericht dat ik hier geplaatst heb, dan heb ik een beloning en kan ik een kaartje halen.
xEmpire schreef:Als ik nou op het einde 10 eurocent krijg voor elk bericht dat ik hier geplaatst heb, dan heb ik een beloning en kan ik een kaartje halen. Als dat zou kunnen, plaats ik ook weer een berichtje
xEmpire schreef:Als ik nou op het einde 10 eurocent krijg voor elk bericht dat ik hier geplaatst heb, dan heb ik een beloning en kan ik een kaartje halen. Dit vind ik een hele goede hahah
xEmpire schreef:Als ik nou op het einde 10 eurocent krijg voor elk bericht dat ik hier geplaatst heb, dan heb ik een beloning en kan ik een kaartje halen. Twee zelfs.
Ik heb net nog eens gesprongen met . Hij kan echt niet springen hoor maar het is wel eens leuk voor een keertje .
DonnnavZ schreef:Nu is het op stal nog droog hier.2 dagen niet lekker gevoelt dus vandaag goedmaken met appels Goed plan!
Lente schreef:Hoera het is weekend! Zag dat de zaterdag al uitverkocht is? Hoe is het hier dan?Ja zaterdag is uitverkocht.Hier gaan er nog 2 kaartjes uit