Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Goede vriendin als ik ben, wilde ik mijn toentertijd vriend (nu dus ex) een NAS voor zijn verjaardag cadeau doen. Tot ik zag wat het kost. Toen kreeg hij van mij een kusje op zijn neus.
ponyofpaard schreef:Weet je wat ik het nadeel vind.. bij veel meisjes kan je ze helemaal uithoren over hoeveel paarden ze hebben dit dat maar af en toe een leuke vraag terugstellen.. ho maar :/
tante_trien schreef:ponyofpaard schreef:Weet je wat ik het nadeel vind.. bij veel meisjes kan je ze helemaal uithoren over hoeveel paarden ze hebben dit dat maar af en toe een leuke vraag terugstellen.. ho maar :/
Moet je met mij aan de praat raken, ik kan lullen als brugman!
tante_trien schreef:ponyofpaard schreef:Weet je wat ik het nadeel vind.. bij veel meisjes kan je ze helemaal uithoren over hoeveel paarden ze hebben dit dat maar af en toe een leuke vraag terugstellen.. ho maar :/
Moet je met mij aan de praat raken, ik kan banketstaaf als brugman!
Myfairytale schreef:ponyofpaard schreef:Weet je wat ik het nadeel vind.. bij veel meisjes kan je ze helemaal uithoren over hoeveel paarden ze hebben dit dat maar af en toe een leuke vraag terugstellen.. ho maar :/
Denk dat velen ook niet goed weten wat ze kunnen vragen? Ben niet bepaald technisch... (maak mezelf gelijk niet populair).
Myfairytale schreef:Leer graag bij en mijn paarden zijn niet zielig hoor, aandacht genoeg.
Quad schreef:Stevig F5-en wil wel eens helpen.
Anders gewoon wegklikken, heb je ook nergens last meer van
tante_trien schreef:Ossi schreef:Mogguh, koffie?
Drink geen koffie, heb maar een red bull gepakt, want zonder caffeïne word het helemaal niks meer denk ik.
tante_trien schreef:Ossi schreef:Ik waardeer je zelfvertrouwen
Zelfvertrouwen genoeg hier! Wil je ook nog een beetje hebben, ik heb over!
tante_trien schreef:Ossi schreef:Ervaring?
Jarenlange ervaring![]()
tante_trien schreef:Ossi schreef:Ik heb niks te klagen, maar moet er niet aan denken om er ook nog![]()
![]()
van te moeten onderhouden
Je hoeft alleen mij (en de katten) te onderhouden, het paard doe ik wel!
Veldmuus schreef:Myfairytale schreef:Denk dat velen ook niet goed weten wat ze kunnen vragen? Ben niet bepaald technisch... (maak mezelf gelijk niet populair).
hebben wij dat niet andersom :0
RaymondP schreef:Myfairytale schreef:Leer graag bij en mijn paarden zijn niet zielig hoor, aandacht genoeg.
Een NAS is een netwerkapparaat waardoor dingen zoals je 250.000 paardenfoto's, video en audio ineens toegankelijk zijn in het hele netwerk (en erbuiten als je dat wilt) thuis.
In praktijk betekent dat dat je tablet ineens nut heeft, je smartphone een andere functie krijgt, je heel makkelijk muziek af kunt spelen door het hele huis en je aan de buis gekluisterd zit door de vele duizenden uren aan series en films die beschikbaar zijn.
Myfairytale schreef:ponyofpaard schreef:Weet je wat ik het nadeel vind.. bij veel meisjes kan je ze helemaal uithoren over hoeveel paarden ze hebben dit dat maar af en toe een leuke vraag terugstellen.. ho maar :/
Denk dat velen ook niet goed weten wat ze kunnen vragen? Ben niet bepaald technisch... (maak mezelf gelijk niet populair).