deus_ex schreef:Myfairytale schreef:En geen doorsnee tweaker? Wat is daar de definitie van dan? Is toch ook gewoon lol!
Tip; mijn inschrijf datum, welke nog niemand opgevallen is in al die dagen![]()
Jij was er snel bij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deus_ex schreef:Myfairytale schreef:En geen doorsnee tweaker? Wat is daar de definitie van dan? Is toch ook gewoon lol!
Tip; mijn inschrijf datum, welke nog niemand opgevallen is in al die dagen![]()
RaymondP schreef:Myfairytale schreef:Hee, niet allemaal hoor!
Totdat je doorhebt wat een NAS kan.
Dan staat je paard ineens in de molen en kom je twee keer per week een appeltje geven.
Undefined schreef:Veldmuus schreef:ik zie toch zeker 10+ bokkers online atm :0 andersom kan ik niet kijken ^^
Ik weet dat je niet met me wilde praten op B&B maar ik blijf nieuwsgierig wie je bentAangezien jij in mijn profiel kan kijken: ken ik jou?
Undefined schreef:Veldmuus schreef:
Ik weet dat je niet met me wilde praten op B&B maar ik blijf nieuwsgierig wie je bentAangezien jij in mijn profiel kan kijken: ken ik jou?
:p ik wil met iedereen wel praten, dat is het probleem niet. ( ik begin alleen niet zelf ) nee ik heb je profiel gezien maar je komt me niet bekend voor.
MueR schreef:Myfairytale schreef:NAS?Nog steeds paardenforum hè.
Ze pesten je. Een NAS is een stel harde schijven aan het netwerk, zodat je er op elke PC bij kan (of met je TV etc)
MueR schreef:Myfairytale schreef:NAS?Nog steeds paardenforum hè.
Ze pesten je. Een NAS is een stel harde schijven aan het netwerk, zodat je er op elke PC bij kan (of met je TV etc)
RaymondP schreef:Myfairytale schreef:NAS?Nog steeds paardenforum hè.
Vergelijkbaar met perfect passende op maat gemaakte rijlaarzen.
Als dat eenmaal hebt dan wil je niet anders meer.
En meer ga ik je niet vertellen, want dat is zielig voor je paard.
Veldmuus schreef:Undefined schreef:Haha wel grappig, kan me niet herinneren dat ik met iemand uit Raalte gematched ben.
ik denk dat er toen wel erg veel tweakers waren ^^ dus dat je me ook niet zo snel had gezien