MiniMaxi schreef:Jammer dat ik het nu pas zie had ook wel mee willen doen Gefeliciteerd! jammer dat je te laat bent
Amanda schreef:Ik ben benieuwd wie mij wil meeten.En of iemand mij sowieso wel wil meeten Ik wil je best eens meeten hoor!Olina, die pb gaan we fixen
Ladybird schreef:MiniMaxi schreef:Jammer dat ik het nu pas zie had ook wel mee willen doen Gefeliciteerd! jammer dat je te laat bent Dankje!Dat is dus ook de reden dat ik te laat ben hahaha maar had ook wel zo'n rose kleurtje gewild hihi.
MiniMaxi schreef:Ladybird schreef:Gefeliciteerd! jammer dat je te laat bent Dankje!Dat is dus ook de reden dat ik te laat ben hahaha maar had ook wel zo'n rose kleurtje gewild hihi.Gelukkig heb jij nog roze in je OS Ik ga nu echt slapen! tis mooi geweest voor vandaag!
Roosch schreef:Ja, 500 en geen woord minder.. Ben jij de Sjaak? nee ik gelukkig niet maar ik zag wel zoiets op facebook voorbij komen haha
Lous schreef:Dit was de beste 1 april grap sinds ik op Bokt zit. Een groot hulde aan alle Teammies. Dat zeg ik ook elk jaar weer maar heb het echt naar mijn zin gehad vandaag
Lous schreef:Dit was de beste 1 april grap sinds ik op Bokt zit. Een groot hulde aan alle Teammies. Mijn eerste deelname want meestal ontging het me, maar echt geweldig. Super gedaan teamies!
Het aantal views op dit topic is ook echt bizar Iedereen die me een PB heeft gestuurd met gegevens heeft inmiddels een bevestiging binnen als het goed is. Maar don't shoot me, ik doe niet vaak >80 PB's per dag.Heb je nog niets, laat het dan vooral even weten!
We zouden om 10 uur toch ook nog wat winnen? Of heb ik dat verkeerd gezien ik heb 2x een avatar, en een blauwe naam ik hoop dat het na vandaag nog blijft, en niet morgen al weg is