Suuskipje schreef:*valt binnen*
Woowza laatste keer dat ik hier keek was 100 pagina's terug
Ik moet toch echt meer tijd besteden aan Bokt.
Doe het niet! Ik baal er van maar kan niet meer terug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Freekers schreef:Nou dan bokkers, laat eens zien hoe goed jullie paardenkennis is: Groot paard 2,25m hoog, waarmee je aan dressuur(?) wedstrijden mee kunt doen en is bruin.
MueR schreef:Freekers schreef:Nou dan bokkers, laat eens zien hoe goed jullie paardenkennis is: Groot paard 2,25m hoog, waarmee je aan dressuur(?) wedstrijden mee kunt doen en is bruin.
Een paard met een schofthoogte van 2.25? Weet je zeker dat het geen giraffe is? 3 seconden googlen levert daar alleen shires op, maar daar kan je vast wat lastiger dressuur mee doen
MueR schreef:Freekers schreef:Nou dan bokkers, laat eens zien hoe goed jullie paardenkennis is: Groot paard 2,25m hoog, waarmee je aan dressuur(?) wedstrijden mee kunt doen en is bruin.
Een paard met een schofthoogte van 2.25? Weet je zeker dat het geen giraffe is? 3 seconden googlen levert daar alleen shires op, maar daar kan je vast wat lastiger dressuur mee doen
MueR schreef:Een paard met een schofthoogte van 2.25? Weet je zeker dat het geen giraffe is? 3 seconden googlen levert daar alleen shires op, maar daar kan je vast wat lastiger dressuur mee doen
RaymondP schreef:~ # du -hcs /var/network/media/Video/Series
2.1T /var/network/media/Video/Series
En Breaking Bad
MueR schreef:Een paard met een schofthoogte van 2.25? Weet je zeker dat het geen giraffe is? 3 seconden googlen levert daar alleen shires op, maar daar kan je vast wat lastiger dressuur mee doen
tante_trien schreef:MueR schreef:Een paard met een schofthoogte van 2.25? Weet je zeker dat het geen giraffe is? 3 seconden googlen levert daar alleen shires op, maar daar kan je vast wat lastiger dressuur mee doen
Jij hebt je huiswerk gedaan!
Dressuur moet met elk paardenras kunnen, maar ik zie een shire nog niet zo snel wat hoger komen in de dressuur (Z, ZZ).
RaymondP schreef:Ik dacht dat ik de enige was die veel series keek.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/23474373/shows.png
tante_trien schreef:Nou, die IT-ers van tegenwoordig zijn ook niet zo snel meer.
Ik heb 1,5 maand geleden de helpdesk gebeld omdat ik mijn account niet op kwam (incl. werkmail etc.), hij kon het niet oplossen, en stuurde het door naar een extern bedrijf/team/iets(?). Ik werd gister gebeld dat het als-het-goed-is weer werkt. 1,5 maand!!
Maar paarden worden gemeten bij hun schoft, en er zijn maar héél weinig paarden die 2m worden. Een paard van 2m zal waarschijnlijk een shire zijn, maar ik heb eerlijk nog nooit een shire in de dressuurring gezien.
brilsmurf00 schreef:https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... sp=sharing
Vullen de bokkers ook de spreadsheet in? Dan weten hoe de man/vrouw verdeling is op de meating. Kan iemand het ook in het meating topic hier op bokt plaatsen? Ik kan daar geen berichten plaatsen