Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in! Nu mijn mams en paps nog even overhalen..
Parzival deed het super, was niet eens bang voor een voetballende jongeman en ik stink naar paarden en ga nu douchen. Om me alvast in mijn mooiste pyamabroek te hijsen.
Haai mensjes... vanaf 20:45 aan eurosport gekluisterd denk ik
josie
Geplaatst: 29-08-09 18:21
Ik vind het maar een krom gebeuren: de beste 15 mogen door voor een kur op muziek, maar als daar dan toevallig 4 personen bij zitten van 1 land, dat weer niet, dan mogen er maar drie van door, omdanks dat ze alle 4 bij de beste 15 zitten! Hoe zo krom? Maar goed, we zullen het gaan volgen op Eurosport. In ieder geval een zender die iets uitzend!
Ik hoop dat ik iets kan zien. Heb vanavond verjaardag en gok er eigenlijk op dat de tv uit zal staan
Ik zeg, rén naar de winkel voor een iPhone en sluit je op de wc op als "we" de küren moeten rijden onder het mom van een vervelende buikgriep!!! [/quote]
Ik heb zo zin in vanavond!!!! Ik vind edward gal met tolitas zo geweldig!! elke keer als ik hem zie rijden krijg ik kippevel....
c_alsemgeest
Geplaatst: 29-08-09 18:53
Sammie schreef:
Pizza ?
nee grill achtig... het is er nu
Pluutje
Geplaatst: 29-08-09 18:54
Maar in het andere topic (aankondiging van de uitzending) staat dat de wedstrijd tot even na half 12 duurt en op Eurosport zenden ze (volgens de site) maar tot 23.15 uit
Ja dat klopt. Eurosport loopt wel eens uit. En je hebt kans dat ze deze tijden al hadden ingezet, voordat ze wisten hoe lang het precies duurde en wellicht zenden ze de huldiging niet uit. (dus direct na de laatste kappen ze weg)
Jollyjoy
Geplaatst: 29-08-09 18:57
Oeh, ik heb er zin in. Lekker paardensport kijken. En dan gewoon via de tv. Wat een luxe. Ik heb ook nog wat appeltaart staan die ik gewonnen heb door mijn rijbewijs voor de kerst te halen. Leuke weddenschap was dat Ik ben dus helemaal klaar voor vanavond!
Pluutje
Geplaatst: 29-08-09 18:57
Hum nou ja, ik hoop dat ze dan in ieder geval t/m de laatste deelnemer uitzenden en niet om 23.15 stoppen (dat is ook precies de starttijd van Anky als ik het goed onthouden heb).
rockey
Geplaatst: 29-08-09 18:58
ik vind het wel fijn dat het pas zo laat is, kunnen we nu eerst nog uit eten