Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Exitium schreef:Groot bedrijf in de zorg waar je voor werkt?
Freekers schreef:De buurman heeft paarden. Ik hoef maar te vragen, die wilt me vast een paar lessen geven.
Maar die Haflinger van hem maakt me een beetje bang.. wat een groot paard!
Ossi schreef:Meating of Meeting? Die eerste suggereert een leuke BBQ
Maar uh, jij denkt ff een man van 2 meter over je knie te leggen?Als het je lukt dan verdien ik het ook
Ossi schreef:Nee joh, ik ben een free spirit, ontembaar![]()
Ossi schreef:Waar is de tijd gebleven dat mensen nog echte honden hadden?![]()
Vroeger was ik een hondenmens, maar ben maar overgestapt op katten. Mensen die zeggen "OH IK HEB OOK EEN HOND!!1!" En vervolgens foto's laten zien van buitenaardse wezentjes die met moeite halverwege mijn onderbeen komen![]()
![]()
Myfairytale schreef:Zijn hier ook nog meer mensen die dat soort series niet kijken? Of ben ik een uitzondering?
Enne, hallo trouwens!
Veldmuus schreef:Ossi schreef:Wie van de tweakers hebben al een paardrijles geregeld hier?
zou ut wel graag willen proberen maarjah dan moet er eerst een bokker mee ^^
tante_trien schreef:Freekers schreef:De buurman heeft paarden. Ik hoef maar te vragen, die wilt me vast een paar lessen geven.
Haflinger, groot.....?
Freekers schreef:Nope, blijkbaar heet dat paardenras anders![]()
Nou dan bokkers, laat eens zien hoe goed jullie paardenkennis is: Groot paard 2,25m hoog, waarmee je aan dressuur(?) wedstrijden mee kunt doen en is bruin.
Komt overeen met de info waar de meeste ITers een probleem moeten oplossen: Hij doet 'het' niet meer en ik ben nergens aan geweest![]()
Freekers schreef:Freekers schreef:De buurman heeft paarden. Ik hoef maar te vragen, die wilt me vast een paar lessen geven.
Haflinger, groot.....?
Nope, blijkbaar heet dat paardenras anders![]()
Nou dan bokkers, laat eens zien hoe goed jullie paardenkennis is: Groot paard 2,25m hoog, waarmee je aan dressuur(?) wedstrijden mee kunt doen en is bruin.
Komt overeen met de info waar de meeste ITers een probleem moeten oplossen: Hij doet 'het' niet meer en ik ben nergens aan geweest![]()