Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Herfstwind schreef:Jans schreef:Ik stel voor dat wij op Bokt de komende vier jaar een robotjurysysteem ontwikkelen die cyfers geeft op computeranalyse: analyse hoe paard loopt, analyse ruiter, analyse perfectie op oefeningen en niet als persoon.
Dan hoeven we na afloop ook niet verontwaardigd te zijn.
Of iedereen die denkt dat ze het beter kunnen laten over vier jaar gewoon zelf zien hoe het wel moet.
Herfstwind schreef:Jans schreef:Ik stel voor dat wij op Bokt de komende vier jaar een robotjurysysteem ontwikkelen die cyfers geeft op computeranalyse: analyse hoe paard loopt, analyse ruiter, analyse perfectie op oefeningen en niet als persoon.
Dan hoeven we na afloop ook niet verontwaardigd te zijn.
Of iedereen die denkt dat ze het beter kunnen laten over vier jaar gewoon zelf zien hoe het wel moet.
Bloodymary schreef:Gini schreef:BTW de jury bestaat uit een Deen, een Mexicaan, een Fransman, een Amerikaan, een Nederlander en een Duitser. Geen enkele Brit, dus om nu van voortrekkerij te spreken.
Hoezo, die bij de B zat was toch een Brit? Oh nee, een Duitser was dat.
Lielle schreef:[ Afbeelding ]
aan alle bokkers, BEheer, mods en NR collega’s voor de gezelligheid, het harde werk en de lol de afgelopen dagen!
Speciaal voor razende reporter Cayenne, en de deelnemers in Londen!
En bovenal aan Anky en Salinero!
Claudia1993_ schreef:Waar kan ik de ereronde zien, de stream van NOS zendt nu basketbal uit?