Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:*Slingert EngeltjeS een grote doos Merci naar haar hoofd*
Smakelijk!
CRos95 schreef:JPitty schreef:*Slingert EngeltjeS een grote doos Merci naar haar hoofd*
Smakelijk!
Nog zoiets wat ik voorlopig niet mag. koffie, cola, chocola, pepermunt (-kauwgom), het keukenkruid Vetsin, en alles lauw eten en drinken, daarbij zo min mogelijk zout (dus chips, borrelnootjes, etc)
wat ik wel mag lust ik nietbananen, garnalen, zuivelproducten, pasta's en noten. Oké banaan eet ik elke ochtend gemixt met joghurt en suiker, maar noten houd ik niet van en verder zuivel ook niet. Pasta wel weer
, garnalen zijn weer om te
.
en toen zat ik er weer doorheen, men wát moet ik in hemelsnaam doen?
sorry, ego-post
Citaat:# Het komt voor dat bij gebruik van antidepressiva in combinatie met neusspray het slijmvlies te geprikkeld raakt, waardoor bloedingen kunnen ontstaan. Daarnaast bevatten verschillende neussprays stoffen die een opwekkende werking hebben, waardoor onrust kan ontstaan. MaatKracht adviseert deze combinatie in overleg met de huisarts te gebruiken.
# Grapefruit remt de afbraak van een aantal geneesmiddelen in het lichaam. Bij gebruik van een antidepressivum kan men grapefruit beter vermijden omdat grapefruit de ontgiftingsafdeling van de lever in de war stuurt. De dosis van de AD is zo bepaald dat, ondanks de reinigende werking van de lever, er toch voldoende medicijn in het bloed blijft. Door grapefruit gaat dit schommelen, waardoor bijwerkingen ontstaan en het medicijn niet optimaal kan werken.
# Sint Janskruid activeert een leverenzym waardoor de werking van de anticonceptiepil kan worden verstoord.
# Onze doelgroep doet er verstandig aan bij de huisarts even bloed te laten prikken, om de werking van de schildklier te bekijken.
# MaatKracht geeft altijd het advies om wat extra vitaminen te gebruiken.
# Advies bij de klachten: minimaliseer het gebruik van koffie, cola, chocola, pepermunt (-kauwgom), het keukenkruid Vetsin, en consumeer voedsel en drank niet te heet.
# Advies bij de klachten: verhoog de consumptie van bananen, garnalen, zuivelproducten, pasta's en noten.
# Mocht u bij gebruik van antidepressiva blauwe plekken gaan vertonen, neem dan contact op met uw huisarts.
# Veel van onze jonge cliënten hebben de klachten opgelopen door overmatig cannabisgebruik.
Citaat:Veel van onze jonge cliënten hebben de klachten opgelopen door overmatig cannabisgebruik.
doriss schreef:esmilufa schreef:Te gek, nu ook nog wat te doen voor als ik mijn werkjes klaar heb !
dankjewel !
Groetjes !
Hallo en welkom in dit topic!
Graag gedaan en ik hoop dat je je werkjes snel klaar hebt!
EngeltjeS schreef:Hyperventilatie. Je lichaam zit vol hormonen, die door je lijf gieren. Chocola kan inderdaad bepaalde dingen opwekken, en pepermunt is ook erg gevaarlijk.
Maar leeftijd heeft ook invloed, je levenstijl.
Je rookt niet toch?