Iris82 schreef:[mo]Zie mijn onderschrift![/mod]Me rules... Ik kan mezelf al hacken!! Ik ga jou a.s.a.p. opgeven voor The voice hoor
EmmaVZ schreef:Nayomie schreef:Paaldansen is een sport Heel erg bedankt voor dat prachtige weetje Mede mogelijk gemaakt door Hollands got Talent
Maureen95 schreef:Ooooh amanda kan jij 3quotes in een bericht doen Oh verrek Das raar Jullie willen mij echt niet zien paaldansen hoor Daar ben ik niet voor gemaakt
Amanda schreef:Maureen95 schreef:Ooooh amanda kan jij 3quotes in een bericht doen Oh verrek Das raar Jullie willen mij echt niet zien paaldansen hoor Daar ben ik niet voor gemaakt Smoesjes, ik hou niet van smoesjes. Soesjes wel, maar smoesjes niet
Ben blij met mijn rozé naam, avater is minder Maar door mijn mooie gekleurde naam vind ik het niet zo erg
takkie_muis schreef:Nayomie schreef:Paaldansen is een sport Bokken is ook een sport Nja opzich, je vingers blijven in beweging
Amanda schreef:Doanique schreef:Dat kan ik dus van het meetings activity lijstje krassen?Ja Amanda! Bed!
Doanique schreef:takkie_muis schreef:Doanique Wat doet je ava eigenlijk?Wat heb ik ook al weer als ava? ik zit serieus een paar minuten te kijken en wordt gewoon gek