rienne schreef:Gaan we eens Meeten dan?
Heb ik helemaal niet mee gekregen.
Er is een topic over.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ShamalArabs schreef:Shih Tzu pups? nicewij hebben ook pups momenteel. moeder is chin. naakt x maltezer en vader is chihuahua. 4 naakte/medium hairless pups en 2 powderpuf volledig behaarde pups
Ossi schreef:Waar is de tijd gebleven dat mensen nog echte honden hadden?![]()
Vroeger was ik een hondenmens, maar ben maar overgestapt op katten. Mensen die zeggen "OH IK HEB OOK EEN HOND!!1!" En vervolgens foto's laten zien van buitenaardse wezentjes die met moeite halverwege mijn onderbeen komen![]()
![]()
_San87_ schreef:ShamalArabs schreef:Shih Tzu pups? nicewij hebben ook pups momenteel. moeder is chin. naakt x maltezer en vader is chihuahua. 4 naakte/medium hairless pups en 2 powderpuf volledig behaarde pups
Leuk.
Deze Shih's hebben toffe kleurtjes. Twee effen roodbruine pups met bruine ogen, twee effen leverkleurige pups met groene ogen en een bonte leverkleurige pup met blauwe ogen.
milou123 schreef:_San87_ schreef:Krijg nou wat, ik krijg een chat binnen, ik antwoord, hele chat verdwenen.
Je hebt een reputatie opgebouwd? Hij dacht: blokken, San, die kan ik niet aan!
Quad schreef:_San87_ schreef:Krijg nou wat, ik krijg een chat binnen, ik antwoord, hele chat verdwenen.
Me2, moest ff F5-en en ik kreeg hem terug *O*
Ossi schreef:_San87_ schreef:
Dat is wat Rio zei.
oh ooooh